دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1398 - 07:50
سجادیان در گفتگو با آنا:

اختیارات رئیس‌جمهور در وزارتخانه‌ها تقسیم شده است

کارشناس مسائل سیاسی گفت:‌ اختیارات رئیس‌جمهور با داشتن چندین وزیر و وزارتخانه، بین آن‌ها تقسیم شده است.
کد خبر : 381702

 سیدمرتضی سجادیان در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: اظهارات رئیس‌جمهور در جمع فعالان سیاسی در رابطه با اینکه دولت و شخص رئیس‌جمهور از قدرت و اختیارات کافی برخوردار نیست، در واقع نوعی فرار رو به جلوست.


وی ادامه داد: من این را قبول ندارم که شخصی بگوید در مقام ریاست جمهوری اختیاراتی ندارم، در صورتی‌ که اختیارات رئیس‌جمهور با داشتن چندین وزیر و وزارتخانه، بین وزرا تقسیم شده است.


کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اقتصاد و بودجه کشور کاملاً در اختیار دولت است و تنها نهادی که تحت اختیار دولت نیست،‌ نیروهای مسلح هستند، اما همین نیروهای مسلح هر خدمتی که در توان داشته باشند، به دولت ارائه می‌دهند.


سجادیان تأکید کرد: امروز کشور ما نیازمند همدلی و اتحاد است تا بتوان مقابل هجمه‌های دشمن ایستاد و باید دانست که ایرانی‌ها، ملتی هستند که هرگز زیر بار ذلت نخواهند رفت و این ملت نمی‌خواهد تسلیم شود، اما عده‌ای هستند که می‌گویند باید تسلیم شد؛ لذا باید مقابل این‌گونه افراد که ضعف ملت را خواستارند، ایستاد و با آن‌ها برخورد کرد.


وی ادامه داد: امروز کشور دیگر به جناح چپ و راست نیاز ندارد،‌ بلکه امروز به اتحاد نیاز داریم و من اعتقاد دارم در این شرایط اگر کسی به بیراهه می‌رود و منحرف شده است باید سریعاً با آن برخورد شود.


کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:‌ رئیس‌جمهور از اختیارات بالایی برخوردار است و این سخنانی که آقای روحانی مطرح می‌کند فقط خوراک رسانه‌های اپوزیسیون است.


انتهای پیام/4122/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته