دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1398 - 05:42
چندرشته‌ای‌های آنلاین/11؛

ارائه دوره‌های آموزشی آنلاین، حضوری و هیبریدی در دانشگاه هیوستون

دانشگاه هیوستون یکی از مراکز آموزشی است که برای رفاه حال دانشجویان، دوره‌های آموزشی مطالعات چندرشته‌ای را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند.
کد خبر : 381665
800px-Roy_Gustav_Cullen_Building.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با توجه به اهمیت مطالعات چندرشته‌ای و نقش آنها در تعلیم و تربیت نیروی انسانی برای بازار کار آینده، بسیاری از مؤسسات آموزش عالی در جهان دوره‌های آموزشی در مطالعات چندرشته‌ای ارائه می‌کنند.


دانشگاه هیوستون یکی دیگر از مؤسسات آموزش عالی آمریکاست که دوره آنلاین مطالعات چندرشته‌ای در مقطع کارشناسی ارائه می‌کند. دانشجویان می‌توانند این دوره را کاملاً آنلاین بگذرانند یا بخشی از آن را به صورت آنلاین و بخشی دیگر را به صورت حضوری سپری کنند.


این دوره آموزشی که 120 ساعت است، 50 رشته تحصیلی مختلف را ارائه می‌کند. روانشناسی، کسب‌وکار و ارتباطات از رشته‌های محبوب دوره آموزش آنلاین مطالعات چندرشته‌ای هستند.


ارتباطات اداری، روانشناسی مثبت، ارتباطات و رهبری، مطالعات داستانی و فلسفه اخلاقی از جمله دروسی هستند که دانشجویان می‌توانند در دوره آموزش آنلاین مطالعات چندرشته‌ای دانشگاه هیوستون بگذرانند.


فارغ‌التحصیلانی که مدرک مطالعات چندرشته‌ای خود را دانشگاه هیوستون اخذ می‌کنند می‌توانند در حرفه‌هایی مانند مشاور مالی، مدیر پروژه‌، طراح، کارآفرین و مدیر فناوری اطلاعات مشغول به کار شوند. 


دانشگاه هیوستون یک مؤسسه آموزش عالی دولتی است که در سال 1927 تأسیس شده است. این دانشگاه که سومین مؤسسه آموزش عالی بزرگ در تگزاس است، بیش از 46 هزار دانشجو در پردیس 667 هکتاری خود دارد.


انتهای پیام/4107/4021/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته