دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1398 - 04:40
چندرشته‌ای‌های آنلاین/15؛

دانشگاه ایالتی نیکولز دوره‌های مطالعات چندرشته‌ای برگزار می‌کند

دانشگاه ایالتی نیکولز در لوئیزیانا یکی از مؤسسات آموزش عالی آمریکاست که دوره‌های آنلاین مطالعات چندرشته‌ای خود را طی هشت هفته برگزار می‌کند.
کد خبر : 347635
159966_hero.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دوره‌های آموزش آنلاین مطالعات چندرشته‌ای در دانشگاه ایالتی نیکولز چندمنظوره هستند. بخش مطالعات چندرشته‌ای این دانشگاه مسئول برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین و چندمنظوره است و برنامه درسی بسیار انعطاف‌پذیری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.


دانشجویان برای شرکت در این دوره باید توانایی کار با کامپیوتر و اینترنت را داشته باشند، گواهینامه تحصیلات عمومی ارائه بدهند، پیش‌زمینه تحصیل آکادمیک داشته باشند و بتوانند در کلاس‌های آنلاین با دیگران به صورت شفاهی ارتباط برقرار کنند.


زبان انگلیسی، مطالعات اجتماعی، علوم انسانی، کسب‌وکار، خانواده و خدمات مصرف‌کننده از جمله رشته‌های هستند که در دانشگاه ایالتی نیکولز ارائه می‌شوند. هزینه شرکت در این دوره 7 هزار و 886 دلار است. دانشگاه ایالتی نیکولز کلاس‌های آموزش آنلاین مطالعات چندرشته‌ای خود را طی هشت هفته برگزار می‌کند.


دانشگاه ایالتی نیکولز یک مؤسسه آموزش عالی دولتی در ایالت لوئیزیانا است که در سال 1948 تأسیس شد. این دانشگاه 6 هزار و 366 دانشجو دارد که 5 هزار و 717 نفر در مقطع کارشناسی و 649 نفر در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.


حدود 62 درصد از دانشجویان دانشگاه ایالتی نیکولز زن هستند. سه درصد از جمعیت دانشجویان این دانشگاه بین‌المللی هستند. کالج دانشگاهی، هنر و علوم، مدیریت و کسب‌وکار، آموزش پرستاری و بهداشت و تحصیلات تکمیلی از جمله دانشکده‌های این مؤسسه آموزش عالی است.


انتهای پیام/4107/4021/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته