دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چندرشته‌ای‌های آنلاین/10؛

آموزش آنلاین مطالعات چندرشته‌ای در دانشگاه جورجیای جنوبی

دانشگاه جورجیای جنوبی یکی از مؤسسات آموزش عالی آمریکاست که دوره آموزش آنلاین در مطالعات چندرشته‌ای به دانشجویان ارائه می‌کند.
کد خبر : 381325
college-is-much-pricier-in-the-us-than-in-canada.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بهترین گزینه برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز برای بازار کار آینده ترویج مطالعات چندرشته‌ای است. به همین دلیل مؤسسات آموزش عالی سراسر جهان در تلاش هستند تا نحوه و ارائه آموزش را به سوی مطالعات چندرشته‌ای و میان‌رشته‌ای ببرند.


دانشگاه جورجیای جنوبی یکی دیگر از مؤسسات آموزش عالی آمریکاست که دوره‌ای آنلاین برای مطالعات چندرشته‌ای در مقطع کارشناسی برگزار می‌کند. دانشجویان پس از ثبت‌نام می‌توانند از میان رشته‌های کسب‌وکار، حقوق جزایی، جامعه‌شناسی، نویسندگی، مدیریت عمومی و تکنولوژی ساختاری سه رشته را انتخاب کنند.


این دوره آموزشی که 124 ساعت است، به همت دانشکده هنر و علوم انسانی برگزار می‌شود. هزینه شرکت در این دوره نیز 6 هزار و 356 دلار است.


امور مالی سازمان‌ها، قوانین آموزش آنلاین، حسابداری، جامعه‌شناسی جنسیتی و فنون نویسندگی حرفه‌ای از جمله دروسی است که برای مطالعات چندرشته‌ای در دانشگاه جورجیای جنوبی به دانشجویان ارائه می‌شود.


دانشگاه جورجیای جنوبی علاوه‌بر ارائه دوره‌های آموزش آنلاین مطالعات چندرشته‌ای، امکان برگزاری کلاس‌های حضوری در پردیس دانشگاه را نیز برای دانشجویان فراهم می‌کند.


دانشگاه جورجیای جنوبی یک مؤسسه آموزشی تحقیقاتی دولتی است که در سال 1906 در ایالت جورجیای آمریکایی تأسیس شده است. این دانشگاه 26 هزار و 408 دانشجو دارد که از این تعداد 23 هزار و 130 دانشجوی کارشناسی و 3 هزار و 278 دانشجوی مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند.


مساحت این دانشگاه حدود 900 هکتار است که بزرگ‌ترین مؤسسه آموزش عالی در جورجیای جنوبی محسوب می‌شود. این دانشگاه بیش از 100 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به دانشجویان ارائه می‌دهد.


انتهای پیام/4107/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته