دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1398 - 04:00
خالقی:

بانوان بسکتبالیست دانشگاه آزاد در لیگ جهانی هم خوش می‌درخشند

سرمربی بسکتبال سه نفره دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به شرط حمایت مسئولان دانشگاه در مسابقات لیگ جهانی نیز خوش می‌درخشید.
کد خبر : 381103
IMG-20190513-WA0009.jpg

زهره خالقی در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به کسب مقام نایب قهرمانی دانشجویان آسیا گفت این مسابقات در کشور تایوان چین برگزار شد در این مسابقات ۱۰ تیم حضور داشتند که به دو گروه تقسیم‌بندی شد و خوشبختانه این تقسیم‌بندی به‌خوبی صورت گرفت و رقابت‌های سخت و آسان با هم بودند.


وی افزود بازیکنان تیم دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات با انگیزه بالایی شرکت کردند و از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار بودند و بسیار مواظب بودند که آسیب بدنی نبینند، این دانشجویان تنها دو هفته با هم تمرین داشتند، البته این بازیکنان دورادور با نحوه تاکتیکی یکدیگر آشنا بودند.


سرمربی تیم بانوان بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به این که راه سفر طولانی بود اما دانشجویان ورزشکار با انگیزه و غیرتی که داشتند مغلوب خستگی سفر نشدند و توانستند این پیروزی را از آن خود کنند. به نظر ما نایب قهرمانی هم خواهر قهرمانی است و هیچ تفاوتی ندارد.


خالقی افزود: اداره کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در این مسابقات حمایت‌های زیادی کردند. با به دست آوردن این مقام این زحمات جبران شد و من با این پیروزی احساس غرور کردم.


وی در خصوص مسابقات لیگ جهانی بیان کرد: به شرط حمایت دانشگاه آزاد اسلامی همانند امروز تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در لیگ جهانی نیز خوش بدرخشیم.


انتهای پیام/4122/۴۰۸۴/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته