دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1398 - 15:47
استاندار قم تأکید کرد:

لزوم حمایت از زندانیان آزادشده جرائم غیرعمد برای بازگشت به جامعه

استاندار قم بر ضرورت اشتغال و حمایت زندانیان آزادشده از جرائم غیرعمد برای بازگشت به جامعه تأکید کرد.
کد خبر : 381010

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری قم، بهرام سرمست در سومین جشن گلریزان آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان قم با اشاره به آثار و برکات امور خیر در سطح جامعه، اظهار کرد: حرکت در راستای آزادسازی این زندانیان که مرتکب جرائم غیر عمد شده‌اند، فرهنگی بی‌بدیل و قابل ستایش است.


وی با بیان ارزش‌های معنوی مراسم گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اضافه کرد:‌ این امر ضمن آزادی یک فرد و بازگشت او به کانون گرم خانواده و جامعه، سبب افزایش نشاط فردی و اجتماعی می‌شود.


استاندار قم با تأکید بر نقش خیّرین در حمایت از برگزاری مراسم‌ گلریزان، تصریح کرد: انتظار جامعه این است که این افراد در بازگشت به فضای اجتماع در پی شغل مناسب باشند و برای امرار معاش خانواده کسب رزق حلال را در پیش بگیرند.


سرمست با تأکید بر لزوم حمایت از زندانیان آزادشده برای بازگشت به محیط جامعه، خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان قم بستر لازم برای حمایت از اشتغال پایدار این افراد را ایجاد خواهند کرد.


در این مراسم ویژه خیّران، نمایندگان اصناف و نهادهای مختلف استان قم کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان قم اهدا کردند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته