دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1398 - 12:30
نوری‌زاده در گفتگو با آنا:

امتحانات سال پایانی متوسطه اول در خوزستان منطقه‌ای برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: امتحانات سال پایانی متوسطه اول در استان سیل‌زده خورستان به جای کشوری، منطقه‌ای برگزار می‌شود.
کد خبر : 380881
Untitled-1-7.jpg

بابک نوری‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، گفت: دانش‌آموزان در مناطق سیل‌زده در حال حاضر در شرایط ثابتی به سر می‌برند و تعداد کمی از آن‌ها در اسکان‌های موقت زندگی می‌کنند.


وی اضافه کرد: در پایه دوازدهم که امتحانات آن به‌صورت کشوری برگزار می‌شود دستورالعملی تدوین‌ شده است که دانش‌آموزان علاوه بر خرداد و شهریور می‌توانند در صورتی آمادگی، امتحانات خود را در تیر و مرداد برگزار کنند.


مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در مناطق سیل‌زده درصورتی‌که مدارسشان از بین رفته است به نزدیک‌ترین مدرسه محل زندگی‌شان منتقل‌شده و تا پایان سال تحصیلی در همان مدرسه می‌مانند


نوری‌زاده ادامه داد: دوره ابتدایی توصیفی است و ازآنجاکه در این دوره طرح مداخله‌ای در تابستان صورت می‌گیرد درصورتی‌که دانش‌آموزان از درس جامانده باشند در تابستان دروسشان جبران می‌شود.


وی در خصوص دانش‌آموزان دوره متوسطه اول نیز گفت: ازآنجاکه در خوزستان به دلیل گرمای هوا کلاس‌ها در اواسط اردیبهشت‌ماه تعطیل می‌شد امسال به‌واسطه اضطرار پیش‌آمده کلاس‌ها تا آخر اردیبهشت‌ماه دایر است.


مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: امتحانات پایه پایانی متوسط اول اصولاً به‌صورت کشوری برگزار می‌شد اما به دلیل شرایط ویژه در این استان امتحانات منطقه‌ای برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4087/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته