دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1398 - 09:27
امام‌‌جمعه لامرد:

وجود واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی موجب توسعه و پیشرفت شهرهاست

امام‌جمعه شهرستان لامرد گفت: فضای علمی به وجود آمده در شهرها به دنبال ایجاد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی موجب توسعه و پیشرفت شهرها شده است.
کد خبر : 380515
IMG_8487.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لامرد، حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده شب گذشته در جمع استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، فضای علمی به وجود آمده در شهرها در پی ایجاد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را موجب توسعه و پیشرفت شهرها دانست.


وی افزود: ایجاد رشته‌های مورد نیاز جوانان با توجه به ظرفیت علمی موجود، از مشکلات و هزینه‌های هجرت جوانان به دیگر شهرها که درگذشته وجود داشت، کاسته و گرد محرومیت را از چهره شهرستان زدوده است.


امام‌جمعه شهرستان لامرد گفت: خداوند نعمت انسان را به جامعه ارزانی داشته است که دارای شئون زیادی از جمله کرامت است و انسان به‌ وسیله علم، بزرگ و کامل می‌شود و استادان بافهم و استفاده صحیح از علم، هم خود به کرامت می‌رسند و هم موجب کرامت‌بخشی می‌شوند.


در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی و اداری و مالی این واحد دانشگاهی در سال 97، قرارگرفتن واحد لامرد به‌عنوان یکی از 6 واحد الگو در استان فارس و کسب مقام‌های ممتاز در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، اداری و مالی را نتیجه برنامه‌ریزی‌های هدفمند، وجود جو همدلی و وحدت بین مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد و استفاده از استادان، دانشجویان و پژوهشگران توانمند و متخصص و کارکنان پرتلاش و سختکوش دانست که مانند یک سیستم در راه رسیدن به اهداف دانشگاه با همدیگر همکاری می‌کنند.


سید احمد هاشمی ارتقای برنامه‌های فرهنگی، حمایت از طرح‌های خلاق دانش‌بنیان و تمرکز بر درآمدهای غیرشهریه‌ای را از مهم‌ترین اهداف این واحد دانشگاهی در سال جدید برشمرد.


به گزارش آنا، این مراسم به‌منظور پاسداشت مقام شامخ معلم و با حضور امام‌جمعه شهرستان لامرد و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در این واحد دانشگاهی برگزار شد و از استادانی که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی و فنی با دانشگاه همکاری داشتند با اهدای لوح قدردانی شد.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته