دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حاجیلو در گفتگو با آ‌نا:

مصرف روزانه زینک چاپخانه برابر با مصرف سالانه ناشر است

رئیس هیئت مدیره چاپخانه نقش الماس گفت: یک روز مصرف زینک چاپخانه نقش الماس برابر با یک‌سال زینک یک ناشر است.
کد خبر : 380444

مصطفی حاجیلو در گفتگو با خبرنگار حوزه رسانه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره وضعیت کاغذ روزنامه‌ها اظهار کرد: وزارت ارشاد با ورود به کاغذ و نظارت به آن، مدت زمان پخش آن را به تعویق انداخت و این تعویق باعث گرانی کاغذ در بازار شد.


وی افزود: سه ماه طول کشید تا قطره قطره کاغذ وارد بازار شود و این فاصله باعث ایجاد کمبود کاغذ شد، به طوری که قیمت‌ها بالا رفت و جزئی از این کاغذ با قیمت ارز دولتی پخش و مابقی با قیمتی دیگر توسط دلالان به بازار عرضه شد.


 رئیس هیئت مدیره چاپخانه نقش الماس با بیان اینکه دولت نظارت درستی روی کاغذ ندارد گفت: اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم درست و نظارت صحیح بر آن کند و سریع با گذاشتن دو  ناظر تصمیم و کاغذها را وارد بازار کند باعث کاهش قیمت خواهد شد.


وی ادامه داد: قیمت زینک به بالاترین قیمت خود رسیده است و برگی 45 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود، متأسفانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت هیچ‌کدام پاسخگو نیستند.


حاجیلو گفت: یک روز مصرف زینک چاپخانه نقش الماس برابر با یک سال زینک یک ناشر است، چرا اجازه ورود زینک و کاغذ را با ارز نیمایی برای ورود به بازار نمی‌دهند.


انتهای پیام/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ایمان
Germany
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
۰
دقیقا این دست خود دولت است اگر رانت بازی نکند قطعا قیمت ها پایین می آید
هلدینگ شایسته