دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1398 - 13:16
حسین‌نژاد در گفتگو با آنا:

وزارت ارشاد ناشران را به کاغذفروش تبدیل کرده است

مدیر انتشارات پرنده گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توزیع غلط کاغذ، ناشران را کاغذ فروش کرده است.
کد خبر : 378319
IMG12383201.jpg

عباس حسین‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره عوامل تأثیرگذار در دیده شدن کتاب‌های خوب گفت: دیده نشدن کارها باعث کم‌شدن میزان فروش ما شده است. این وضعیت دو وجه دارد؛ یکی مبحث تبلیغات و بازاریابی است که در این زمینه اگر ضعفی وجود دارد ما مسئول آن هستیم و جنبه دیگر مربوط به عوامل بیرونی است مثلاً تا روز دوم نمایشگاه ما شماره غرفه خود را نمی‌دانستیم.


مدیر انتشارات پرنده با انتقاد از نحوه اختصاص کاغذ به ناشران تصریح کرد: وظیفه وزارت ارشاد دادن کاغذ به ناشر نیست، بلکه تخصیص کاغذ به کاغذفروشان است. وزارت ارشاد با این نحوه توزیع ناشران را به کاغذفروش تبدیل کرده است.


وی در رابطه با کارهای جدیدی که انتشارات پرنده به صورت تخصصی روی آن‌ها کار می‌کند، تشریح کرد: کتاب‌های تخصصی روانشناسی مورد نیاز روانشناسان را با همکاری مرکز گروه رشد و توسعه روانشناسی در دستور کار انتشارات قرار داده و آثاری را  هم در این زمینه  تولید کرده‌ایم.


حسین‌نژاد بیان کرد: با ۴۰ عنوان کتاب که شامل پنج کار جدید است در نمایشگاه کتاب امسال حضور داریم.


مدیر انتشارات پرنده درباره کتاب‌هایی که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته‌اند، افزود: کتاب‌های «آتش جن، خاک آدم»، «تجدد ژاپن»، «کتاب چای» و «خداوندگار لحن» از جمله آثاری است که فروش خوبی را تا امروز داشتند.


 لازم به ذکر است، سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره)  در حال برگزاری است.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته