دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1398 - 16:36
اکبر محمدی:

نمی‌توانیم حریفان را دست‌کم بگیریم

رئیس کمیته جوانان فوتبال درباره قرعه‌کشی و مشخص‌شدن حریفان ایران در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو کرد.
کد خبر : 380440
82015212-70615515.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان درباره هم‌گروهی تیم ملی فوتبال نوجوانان با تیم‌های افغانستان، مالدیو و فلسطین گفت: نوجوانان بر اساس نتایج قبلی که به‌دست آورد؛ در سید یک قرار گرفته و با تیم‌های بسیار خوبی هم‌گروه است. تیم افغانستان پتانسیل بسیار خوبی دارد و نزدیک به بازیکنان ما هستند. مالدیو و فلسطین به هر شکل قابل احترام هستند و اکنون نمی‌شود دیگر هیچ تیمی را دست‌کم گرفت.


وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی نوجوانان با توجه به استعدادیابی بسیار خوبی که در این رده توسط کادر فنی انتخاب شده و حمایت مجموعه فدراسیون امیدوار هستیم که به دور بعدی مسابقات صعود کند و بهترین نتیجه را کسب کند. این تیم در واقع، پایه فوتبال فردای ایران است و ما از هیچ حمایتی برای این تیم دریغ نمی‌کنیم.


وی در خصوص هم‌گروهی تیم ملی فوتبال جوانان با تیم‌های امارات، نپال و قرقیزستان تصریح کرد: از چند منظر باید برگزاری بازی‌ها را ارزیابی کنیم. این تیم با توجه به نتایج قبلی  که به‌دست آورده در سید دو قرار دارد و امارات به‌عنوان سرگروه است. کار بچه‌ها سخت است و حریفانمان آسان نیستند.


وی اظهارداشت: قرقیزستان سابقه خوبی در فوتبال آسیا دارد و جزء کشورهای فوتبال مبتنی بر فیزیک را بازی می‌کند و کار را برای تیم‌های رده سنی سخت‌تر می‌کند. نپال با توجه به سرمایه‌گذاری که کرده تیم خوبی دارد و در مجموع با تیم‌های آسانی هم‌گروه نیستیم.


وی در پایان سخنانش گفت: تیم جوانان کادر فنی خوبی که دارد. با توجه به پتانسیلی که این تیم دارد و بسیاری از بازیکنان حاضر در جام جهانی نوجوانان و نایب قهرمانی در هند، در این تیم هستند؛ به نظر می‌رسد که یک تیم با استعداد است و با هدایت کادر فنی، نماینده مناسبی برای کشورمان باشند تا بعد از یک دوره غیبت از مرحله مقدماتی عبور کند و نتیجه مناسبی را به‌دست آورد.


انتهای پیام/4122/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته