دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1398 - 12:20
سلم‌آبادی خبر داد:

ارائه خدمات درمانی به بیش از 2 هزار بیمار صعب‌العلاج خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خراسان‌ جنوبی گفت: اکنون بیش از 2 هزار بیمار صعب‌العلاج و خاص مددجوی این نهاد از هزینه‌های درمانی و دارویی بهره‌مند هستند.
کد خبر : 380326
ارائه-خدمات-درمانی-به-2786-بیمار-خاص-و-صعب-العلاج-خراسان-جنوبی.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی استان خراسان‌جنوبی، رضا سلم‌آبادی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان زیرپوشش را یکی از شاخص‌ترین اقدامات کمیته امداد امام خمینی استان خراسان‌جنوبی است، اظهار کرد: اکنون 2 هزار و ۷۸۶ بیمار صعب‌العلاج و خاص نیازمند از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند هستند.


وی با بیان اینکه هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج و نیازمند بسیار بالاست، افزود: این نهاد به‌منظور تأمین حداقل هزینه‌های درمان و کاهش فشارهای روحی و جسمی خانواده‌های زیرپوشش تلاش کرده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه اکنون ۱۲۳ بیمار خاص شامل ۵۴ بیمار دیالیزی، ۳۲ بیمار پیوند کلیه، ۲۰ بیمار هموفیلی و تالاسمی و ۱۴ بیمار ام‌اس زیرپوشش این نهاد هستند، گفت: امیدواریم با مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم خیر و نیکوکاران بتوانیم شرایط زندگی بیماران را به بهترین نحو ممکن بهبود بخشیم.


سلم‌آبادی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی خراسان‌جنوبی خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه نگهداری، هزینه لوازم پزشکی، تجهیزات توان‌بخشی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و پرداخت فرانشیز هزینه‌های بستری به بیماران زیرپوشش ارائه می‌کند و  قراردادهایی با داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی مختلف در سطح استان در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به مددجویان و بیماران زیر پوشش با کمترین هزینه منعقد کرده است.


وی تصریح کرد:‌ اکنون ۲۰۰ حامی در قالب طرح شفا از بیماران صعب‌العلاج و نیازمند زیرپوشش این نهاد حمایت می‌کنند و سال گذشته بیش از ۴۳ میلیون تومان به‌حساب این بیماران واریز شده است.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته