دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 14:43
سلم‌آبادی خبر داد:

ارسال بیش از 900 میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی به مناطق سیل‌زده

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌جنوبی اهدای کمک‌های مردم نیکوکار خراسان جنوبی به ارزش ۹۲۲ میلیون و ۸۶۴ هزار تومان به مناطق سیل‌زده خبر داد.
کد خبر : 378542
خسارات+ناشی+از+سیل+در+پلدختر.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی استان خراسان‌جنوبی، رضا سلم‌آبادی اظهار کرد: دفاتر کمیته امداد امام خمینی و مراکز نیکوکاری استان خراسان‌جنوبی از ابتدای وقوع سیل در برخی از مناطق کشور هدایا و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و در چند مرحله به مناطق سیل‌زده ارسال کرده است.


وی با بیان اینکه خدمت به هموطنان نیازمند و آسیب‌دیده از توفیقات الهی است، تصریح کرد: امدادگران کمیته امداد امام خمینی استان خراسان‌جنوبی نیز در راستای حمایت از مردم مناطق سیل‌زده یک تا سه روز حقوق خود را به مبلغ 55 میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌جنوبی، بیشتر کمک‌های غیرنقدی را شامل پتو، فرش، انواع البسه، لوازم خانگی، اقلام خوراکی و بهداشتی، کنسروجات، روغن، آب‌معدنی و لوازم ضروری زندگی عنوان و اضافه کرد: تا امروز 153 پایگاه‌های ثابت این نهاد و مراکز نیکوکاری، کمک‌های مردم نوع‌دوست استان جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.


سلم‌آبادی، میزان کمک‌های نقدی جمع‌آوری‌شده به سیل‌زدگان را 518 میلیون و 347 هزار تومان و کمک‌های غیرنقدی را 404 میلیون و 516 هزار تومان عنوان کرد و افزود: این کمک‌ها به مردم و خانوارهای نیازمند در مناطق سیل‌زده لرستان، خوزستان و گلستان اهدا شده است.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته