دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1398 - 12:08
احد وظیفه در گفتگو با آنا:

هوا در تهران گرم‌تر می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: تهران فردا هوای گرم‌تری را تجربه می‌کند و دمای هوا به 30 تا 31 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
کد خبر : 380312
zUi70OprkJGV.jpg

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، گفت: امروز در شمال شرق کشور، خراسان شمالی و قسمت شمالی خراسان رضوی بارندگی‌های پراکنده داریم.


وی اضافه کرد: در شرق کشور در استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، وزش باد همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و تا فردا جریان شمالی وزش باد به 60 کیلومتر در ساعت می‌رسد.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: در خلیج فارس جریان باد از شمال به غرب می‌آید و در قسمت مرکزی و شرقی خلیج فارس در جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، سواحل غربی جزایر قشم، دریا به‌شدت مواج است و تا فردا شدت آن افزایش پیدا می‌کند.


وی با اشاره به اینکه این شرایط تا دوشنبه صبح ادامه دارد، افزود: موج ضعیف بارش در هرمزگان، ارتفاعات زاگرس مرکزی و فارس نیز خواهیم داشت. اما از آنجا که میزان بارندگی‌ها قابل توجه نیست، فردا این بارندگی‌ها به اتمام می‌رسد.


وظیفه با اشاره به اینکه دمای هوا رو به افزایش است، ادامه داد: تهران فردا هوای گرم‌تری را تجربه می‌کند و دمای هوا به 30 تا 31 درجه سانتیگراد خواهد رسید.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته