دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1398 - 11:04
وظیفه در گفتگو با آنا:

آذری‌ها بخاری‌هایشان را خاموش نکنند؛ برف ادامه دارد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: تا روز جمعه هوا همچنان سرد است و بارش برف در استان‌های شمال غربی ادامه دارد.
کد خبر : 376044
139610171832029112986264.jpg

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط‌زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: بارش‌ها در چند روز آینده ادامه دارد و در مناطق شمالی و شمال شرق کشور این بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود.


وی افزود: فردا نیز شرایط به همین منوال دنبال می‌شود و در شمال شرق، ارتفاعات البرز شرقی و آذربایجان شرقی و غربی برف خواهیم داشت.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: این وضعیت را در جمعه نیز خواهیم داشت و در ارتفاعات البرز و مناطق سردسیر شمال غرب کشور بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود.


وی در پاسخ به این سؤال که درجه هوا در روزهای آینده چه تغییری می‌کند، افزود: از فردا در غرب کشور هوا چهار درجه بیشتر می‌شود اما عکس این ماجرا در شرق رخ می‌دهد و در شمال شرق کاهش محسوس درجه هوا را خواهیم داشت.


وظیفه تصریح کرد: وضعیت هوا در تهران در دو روز آینده تغییری نمی‌کند و در صبح و بعدازظهر کاهش هوا خواهیم داشت اما در میانه روز درجه هوا افزایش پیدا خواهد کرد.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: وضعیت در جنوب کشو نیز پایدار است اما خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود و تا اواسط روز پنج‌شنبه توصیه می‌شود شناورهای سبک، نیمه‌سبک و تفریحی  در این محدوده تردد نداشته باشند.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته