دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1398 - 05:42
چندرشته‌ای‌های آنلاین/7؛

ارائه مطالعات چندرشته‌ای آنلاین و حضوری در دانشگاه تنسی

دانشگاه ایالتی تنسی شرق یکی از مؤسسات‌ آموزش عالی آمریکاست که مطالعات چندرشته‌ای را به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌کند.
کد خبر : 380292
ETSU_Dossett_Hall.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مطالعات در حوزه چندرشته‌ای و میان‌رشته‌ای یکی از مباحث داغ این روزهای دنیای مدرن است. بسیاری از مردم پی برده‌‌اند که برای بقا در اوضاع کنونی باید یک علم را از جوانب مختلف درک کرد.


مطالعات چندرشته‌ای یعنی عبور از مرزهای سنتی که حوزه‌های مختلف علم را از هم جدا می‌کند. در مطالعات چندرشته‌ای دانش، روش تحقیق و تجربه‌های دو یا چند علم تخصصی تلفیق می‌شود تا درک بهتری از مسائل پیچیده و چندوجهی موجود در جامعه ایجاد شود یا حتی راهی برای حل آن پیدا شود.


دانشکده مطالعات مداوم و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایالتی تنسی شرق دوره آنلاین مطالعات چندرشته‌ای در مقطع کارشناسی ارائه می‌کند. در این دوره نیازی به رشته فرعی نیست؛ اما دانشجویان باید دو رشته اصلی انتخاب کنند.


علاوه‌ بر این دانشجویان نیاز دارند آموزش‌های عمومی در حوزه ارتباطات، علوم انسانی، هنرهای زیبا، علوم رفتاری، علوم اجتماعی، تاریخ، ریاضی و علوم طبیعی داشته باشند. دانشجویانی که پیش‌زمینه تحصیلی مرتبطی دارند تا 25 درصد امتیاز دروس تجربی و‌‌ آموزشی این دوره را دریافت می‌کنند.


دانشجویان می‌توانند دوره آموزش مطالعات چندرشته‌ای دانشگاه ایالتی تنسی شرق را به‌صورت ‌آنلاین یا هیبریدی (بخشی آنلاین و بخشی حضوری) بگذرانند. هزینه شرکت در این دوره 8 هزار و 679 دلار است.


دانشگاه ایالتی تنسی شرق یک دانشگاه دولتی در شهر جانسون ایالت تنسی است که در سال 1911 تأسیس شده است. این مؤسسه آموزش عالی 14 هزار و 334 دانشجو دارد که از این میان 2 هزار و 355 در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.


این دانشگاه که چهارمین دانشگاه بزرگ ایالت تنسی است، یکی از مؤسسات‌ آموزش عالی برتر در حوزه پزشکی و سلامت محسوب می‌شود.


انتهای پیام/4107/4021/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته