دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چندرشته‌ای‌های آنلاین/1

18 ماه تحصیل کنید و مدرک چندرشته‌ای بگیرید

دانشگاه نوریچ در رشته‌های مطالعات عدالت اجتماعی، مطالعات استراتژیک و مطالعات مدیریتی دوره‌های آنلاین چندرشته‌ای برگزار می‌کند.
کد خبر : 379101
GhostStoryDraftwide.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشجویان امروزی علاقه زیادی به دوره‌های آموزش آنلاین دارند، از سوی دیگر تحصیل در رشته‌های چندرشته‌ای و میان‌رشته‌ای محبوبیت زیادی دارد. بنابراین ارائه برنامه آموزشی چندرشته‌ای به صورت آنلاین می‌تواند جذب و پذیرش دانشجو یک مؤسسه را افزایش دهد.


دانشجویان نه‌تنها به دلیل ساعات انعطاف‌پذیر در حین تحصیل آنلاین، بلکه به دلیل تنوع گسترده شغلی بعد از فارغ‌‌التحصیلی به رشته‌های چندرشته‌ای روی آورده‌اند.


وقتی دانشجویی به صورت چندرشته‌ای تحصیل می‌کند، حق انتخاب دارد تا  جنبه‌های مختلف چند رشته را اکتشاف و بررسی کند. ارائه دوره‌های آموزش آنلاین چندرشته‌ای، برنامه‌ریزی و ایجاد تعادل در زندگی شلوغ امروزی را برای دانشجویان فراهم می‌کند.


البته دوره‌های آنلاین آموزش چندرشته‌ای تفاوت‌های زیادی با هم دارند، مؤسسات آموزش عالی بسته به قوانین و ضوابط خود چارچوب دوره‌های آموزش آنلاین را مشخص می‌کنند.


دانشگاه نوریچ یکی از مؤسسات آموزش عالی آمریکا است که برنامه مطالعات چندرشته‌ای در مقطع کارشناسی را به صورت آنلاین برگزار می‌کند که تکمیل آن تنها 18 ماه طول می‌کشد.


برای پذیرش در دوره‌های آنلاین چندرشته‌ای دانشگاه نوریچ باید پیش‌زمینه تحصیل در کالج، ارتش یا تجربه کاری حرفه‌ای داشته باشید. پس از پذیرش دانشجویان می‌توانند در رشته‌های مطالعات عدالت اجتماعی، مطالعات استراتژیک و مطالعات مدیریتی مشغول به تحصیل شوند.


درس‌های اصلی شامل روش‌‌های علمی، نظریه‌های انتقادی در ادبیات و علوم انسانی،  ارتباطات انسانی و تکنولوژی می‌شود. دانشجویان باید در کلاس‌های مدیریت تغییرات، مطالعات جرم‌شناسی و اخلاق‌شناسی در دنیای مدرن نیز شرکت کنند.


دانشجویان برای اخذ مدرک مطالعات چندرشته‌ای موظف به ارائه یک پروژه اصلی  هستند. شهریه برای دانشجویان ساکن در ایالت ورمانت 38 هزار و 622 دلار است.


دانشگاه نوریچ یک دانشگاه خصوصی واقع در ایالت ورمانت آمریکاست که در سال 1819 تأسیس شده است. این مؤسسه آموزش عالی قدیمی‌ترین کالج آموزشی در آمریکا است و بیش از 2 هزار و 100 دانشجوی کارشناسی، یک هزار و 300 دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارد.


انتهای پیام/4107/4021/


 


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته