دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1398 - 02:18

برگزاری کنفرانس بین‌المللی رشته‌های دانشگاهی در مجارستان

کنفرانس بین‌المللی رشته‌های دانشگاهی از چهارم تا هفتم ژوئن در پایتخت مجارستان برگزار می‌شود.
کد خبر : 374698
mss_1_olhp_786x400.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کنفرانس بین‌المللی رشته‌های دانشگاهی بزرگ‌ترین کنفرانس چندرشته‌ای در بوداپست است که در دانشگاه اروپای مرکزی برگزار می‌شود. این رویداد چهار روزه پلت‌فرم مناسبی برای دانشگاهیان، دانشمندان و دانشجویان علاقه‌مند به مطالعات و تحقیقات چندرشته‌ای است تا ایده‌ها و تجربه‌های کاری خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و چالش‌های پیش‌روی تحقیقات چندرشته‌ای را بررسی کنند.


دانشگاه اروپای مرکزی یک مؤسسه آموزش عالی مخصوص تحصیلات میان‌رشته‌ای است که دانشجویان و اعضای هیئت علمی جهان به تحقیقات و مطالعات میان‌رشته‌ای و چندرشته‌ای می‌پردازند. این دانشگاه دوره‌های آموزشی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های علوم اجتماعی، علوم انسانی، حقوق، مدیریت و روابط عمومی به داشنجویان ارائه می‌کند. دانشگاه اروپای مرکزی  در سال 1991 تأسیس شد و شعبه دیگر این دانشگاه در آمریکا قرار دارد.


در کنفرانس بین‌المللی رشته‌های دانشگاهی آخرین نتایج تحقیقات و مطالعات در حوزه‌های مختلف علمی ارائه می‌شود.علوم اجتماعی و علوم انسانی، کسب‌وکار و اقتصاد، آموزش و یادگیری، علم و تکنولوژی از جمله موضوعاتی هستند که در این کنفرانس مورد بررسی قرار می‌گیرند. مقالات و تحقیقات منتخب در دسامبر 2019 در مجلات علمی معتبر جهان منتشر خواهند شد.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته