دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1398 - 05:20

برگزاری کنفرانس آموزش و یادگیری از راه دور در چین

دومین کنفرانس بین‌المللی آموزش و یادگیری از راه دور از بیست و چهارم تا بیست و ششم ماه می در شانگهای برگزار می‌شود.
کد خبر : 372697
distance-education-1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با پیشرفت سرسام‌آور تکنولوژی طی سال‌های اخیر ماهیت آموزش از راه دور تغییرات زیادی کرده است. تحولات فناوری اطلاعات و علوم یادگیری تأثیر زیادی روی نحوه ارائه آموزش از راه دور گذاشته است.


توسعه تکنولوژی‎های نوین باعث به وجود آمدن کانال‌های ارتباطی دو جانبه‌ای شده که تعامل و مشارکت به شکل‌های متنوع را ممکن ساخته است. آموزش از راه دور به‌طور مؤثری محدودیت‌های زمان و مکان را از میان برداشته است.


هدف از برگزاری کنفرانس بین‌المللی آموزش و یادگیری از راه دور علاوه‌بر ترویج و اطلاع‌رسانی درباره آموزش از راه دور در مؤسسات آموزشی سراسر جهان، این است که دانشجویان را به مشارکت بیشتر و فعال‌تر تشویق کند.


در جامعه امروزی بسیاری از افراد به‎جای روش‌های آموزشی رودرروی سنتی دوست دارند از روش‌های نوین آموزشی بهره بگیرند؛ بنابراین توسعه و گسترش آموزش از راه دور می‌تواند هم به‌نفع مراکز آموزشی و هم به‌نفع دانشجویان باشد.


شخصی‌سازی آموزش، توسعه روش‌های مؤثر آموزشی، همگرایی تکنولوژی‌های چندگانه در یک دستگاه، ایجاد سطح نوینی از تعامل و تلاش برای اتوماسیون‌سازی روش‌های آموزشی ازجمله موضوعاتی است که در کنفرانس بین‌المللی آموزش و یادگیری از راه دور بررسی می‌شود.


انتهای پیام/4122/4021/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته