دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1398 - 10:20
متین:

5 هزار میلیارد ریال برای توسعه واحدهای تولیدی همدان اختصاص یافت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: امسال 5 هزار میلیارد ریال اعتبار تسهیلات برای توسعه واحدهای تولیدی استان همدان اختصاص یافته است.
کد خبر : 380272
photo5949789556763111565.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری همدان، حمیدرضا متین در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری همدان اظهار کرد: سال جاری 5 هزار میلیارد ریال اعتبار تسهیلات به‌منظور توسعه واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی این استان اختصاص یافته است.


وی اضافه کرد: از این میزان اعتبار نزدیک به 2 هزار و 438 میلیارد ریال سرمایه در گردش به تولیدکنندگان، تسهیلات واگذار می‌شود.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان عنوان کرد: 2 هزار و 480 میلیارد ریال در بخش بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و 123 میلیارد ریال نیز اعتبار تسهیلات سرمایه ثابت پرداخت می‌شود.


متین عنوان کرد: در بخش صنعت، معدن و کشاورزی نیز 240 میلیارد ریال یارانه در نظر گرفته شده که از این میزان 40 میلیارد ریال در بخش سرمایه در گردش، 190 میلیارد ریال در بخش بازسازی و نوسازی و 10 میلیارد ریال نیز به واحدهای نیمه تمام تخصیص داده شده است.


وی بیان کرد: از این میزان یارانه 10 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار نقدی و 15 میلیارد ریال اوراق به سر رسید مهرماه سال جاری دریافت شده است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تأکید کرد: در مجموع تاکنون 20 درصد از این تسهیلات به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.


متین تصریح کرد: برای پرداخت تسهیلات، صنعت و معدن، آینده و پست بانک به عنوان بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و تا پایان هفته آینده نیز سه بانک دیگر به آن‌ها اضافه می‌شود.


وی یادآور شد: واحدهای تولیدی برای دریافت این تسهیلات از طریق سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت‌نام کنند تا براساس ظرفیت تسهیلات به آنها پرداخت شود.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان متذکر شد: در سال جاری پنج هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات به منظور توسعه واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی این استان اختصاص یافته است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

برچسب ها: استان همدان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته