دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1398 - 10:32
چندرشته‌ای‌های آنلاین/6؛

ارائه مطالعات چندرشته‌ای در حوزه علوم پایه و انسانی در تولیدو

دانشگاه تولیدو یکی از مؤسسات آموزش عالی آمریکاست که در حوزه علوم انسانی و علوم پایه دوره‌های آنلاین مطالعات چندرشته‌ای برگزار می‌کند.
کد خبر : 380266
1024px-University_Hall,_University_of_Toledo.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، این روزها اهمیت والای مطالعات چندرشته‌‌ای بر کسی پوشیده نیست. بسیاری از مؤسسات آموزش عالی می‌دانند که برای تعلیم و تربیت نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بازار کار باید مطالعات چندرشته‌ای و میان‌رشته‌ای ارائه بدهند.


دانشگاه نوریچ، میدوی، دانشگاه بین‌المللی فلوریدا، آلاباما و تگزاس از جمله مؤسسات‌ آموزش عالی هستند که دوره‌های آموزشی مطالعات چندرشته‌ای را به صورت آنلاین برای علاقه‌مندان در سراسر جهان برگزار می‌کنند.


دانشگاه تولیدو دوره آنلاین مطالعات چندرشته‌ای خود را در حوزه علوم انسانی و علوم پایه ارائه می‌دهد. پس از پذیرش و ثبت‌نام دانشجویان می‌توانند در رشته‌ موردنظر خود مشغول به تحصیل شوند. هزینه این دوره 9 هزار و 547 دلار است.


حفاظت از محیط زیست و بوم‌شناسی، کمک به حرفه‌های دیگر، مدیریت ورزشی، بهداشت و سلامت، بازاریابی، ارتباطات و توسعه منابع انسانی از جمله رشته‌های اصلی دوره‌های آموزش آنلاین دانشگاه تولیدو است.


مطالعات زیست محیطی، مسائل حقوقی و امنیتی در مدیریت منابع انسانی، اصول بهداشت روانی و تنوع فرهنگی در کسب‌وکار از جمله دروسی هستند که در دانشگاه تولیدو به دانشجویان ارائه می‌شود.


دانشجویانی که دوره آموزش آنلاین مطالعات چندرشته‌ای دانشگاه تولیدو را تکمیل می‌کنند می‌توانند در شغل‌های حوزه بهداشت و سلامت، بازاریابی، حفاظت از محیط زیست و کارهای اجتماعی فعالیت کنند.


دانشگاه تولیدو یک مؤسسه آموزشی تحقیقاتی دولتی در ایالت اوهایو است که در سال 1872 تأسیس شده است. این دانشگاه 23 هزار و 85 دانشجو دارد که 18 هزار و 130 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 4 هزار و 456 نفر در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل می‌شوند.


انتهای پیام/4107/4021/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته