دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1398 - 11:16
علی رعدی:

دنبال نتیجه در تورنمنت روسیه نبودیم

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است: بازی برابر تیم اسپانیا آسان نخواهد بود، اما بازیکنان تمام تلاش خود را در این بازی به‌کار خواهند گرفت.
کد خبر : 380042
10139_757.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون فوتبال، علی رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازی برابر اسپانیا اصلاً آسان نیست. اسپانیا بازی مقابل روسیه یک فوتسال فوق‌العاده را برگزار کرد و در مقابل پرتغال چهار بر صفر بازی را واگذار کرد. این نشان می‌دهد تیم‌ها فارغ از نتیجه به‌دنبال بازی پایاپای و کسب تجربه هستند.


وی در ادامه عنوان کرد: بازی برابر روسیه کاملاً پایاپای بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم روی دو اشتباه فردی، گل خوردیم. در دقیقه 19 نیمه اول و در نیمه دوم، در دقایق اولیه این اتفاق رخ داد. بازی‌ها در این تورنمنت بسیار سنگین بود. در دو بازی برابر روسیه و پرتغال بزرگترین دستاوردمان این بود که نفراتی چون کلاتی، لطف‌آبادی و کمالی را ارزیابی کرده و  آن‌ها نیز بسیار عالی درخشیدند؛ این سه بازیکن جوانانی هستند که به تیم تزریق شدند.


مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: جدای از نتیجه از عملکرد تیم راضی هستم و اگر برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم در آسیا بدون‌ شک حرف اول را می‌زنیم و در جهان نیز می‌توانیم آینده درخشانی داشته باشیم، اما رخ دادن این اتفاق مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و اجرای آن است. همان‌طور که بارها اعلام کردم خستگی یکی از عوامل عدم نتیجه مناسب در این تورنمنت بود. اگر نفراتمان سرحال تر بودند شاید باز اول نتیجه بهتر بود. در بازی اول، 6 بار بازیکنانم با دروازه‌بان پرتغال تک به تک شدند اما عدم تمرکز و خستگی به‌آسانی باعث شد تا موقعیت‌هایمان را از دست بدهیم.


انتهای پیام/4122/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته