دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1394 - 13:18

رضا عنایتی: دربی مشهد مساوی نمی‌شود/ پیروزی به سیاه‌جامگان می‌رسد

مهاجم سیاه‌جامگان گفت: به دنبال 3 امتیاز دربی خراسان هستیم و رحمی به تیم پدیده نخواهیم کرد.
کد خبر : 38004

رضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد نتایجی که تا اینجا تیمش به‌دست آورده اظهار کرد:«عملکرد سیاه‌جامگان در هفته‌های ابتدایی لیگ خوب بود و به عنوان تیم تازه صعود‌کننده توانست نتیجه خوبی در این چند هفته بگیرد.»


وی ادامه داد:«در این مدت که بازی‌ها تعطیل بود از وقفه‌ای که به‌وجود آمد نهایت استفاده را کردیم وبا مرور تمرینات تاکتیکی و انجام تمرینات بدنسازی به آمادگی مطلوبی رسیدیم. مطمئنا وضع سیاه‌جامگان در ادامه بازی‌ها بهتر خواهد شد.»


کاپیتان سیاه‌جامگان در مورد دربی این هفته مشهد افزود:«بعد از مدت‌ها در فوتبال مشهد شاهد بازی دربی هستیم این بازی می‌تواند نقطه عطفی برای فوتبال مشهد باشد. اگر عده‌ای تماشاگرنما بازی را به حاشیه نبرند دیگر تماشاگران هم می‌توانند بازی خوبی را ببینند.


عنایتی تاکید کرد:«در این دیدار هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند و یک امتیاز برای هیچ کدام از دو تیم امتیاز خوبی تلقی نمی‌شود. ما هم تمام سعی خود را می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.»


کاپیتان سیاه‌جامگان در مورد حضور سعید رمضانی به عنوان سرمربی تیم اظهار کرد: «آقای رمضانی تیم را خوب می‌شناسند و از ابتدای فصل همراه با تیم بودند. او از کیفیت فنی بازیکنان تیم اطلاعات کافی دارد، با تیم بیگانه نیست و می‌تواند شرایط خوبی را برای سیاه‌جامگان فراهم کند.»


عنایتی درباره آمار ضعیف گلزنی خود در این فصل بیان کرد: «وقتی از یک تیم به تیم دیگر می‌روی شکل‌گیری و هماهنگی با تیم جدید نیازمند زمان است و من هم زمانی که به این تیم آمدم با بازیکنان جدیدی روبه‌رو شدم که نیاز به زمان دارم تا بتوانم با این بازیکنان هماهنگ شوم. گرچه تا اینجای فصل هم در 3 گل تاثیر مستقیم داشتم.»


وی افزود:«عملکرد شخصی و آمار گلزنی من در مقابل عملکرد تیم ارزش زیادی ندارد و مهم این است که تیم بتواند نتیجه بگیرد.»


مهاجم سیاه‌جامگان درباره بازی‌های جام حذفی و رویارویی احتمالی تیمش با سایپا گفت:«تیم ما یک تیم تازه‌صعوده‌کرده است و امسال تمام هدفمان باقی ماندن در لیگ است و جام حذفی هم راه میانبری برای تیم‌هایی است که بتوانند از طریق این رقابت‌ها در جام باشگاه های آسیا حضور پیدا کنند و ما هم تمام سعی خودمان را می‌کنیم در این رقابت ها بهترین نتیجه را کسب کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته