دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1398 - 19:10
کاظمی خبر داد:

ثبت‌نام هنرمندان استان مرکزی برای نشان ملی مرغوبیت کالا در سال 98

معاون صنایع‌دستی استان مرکزی از آغاز ثبت‌نام هنرمندان صنایع‌دستی این استان برای نشان ملی مرغوبیت کالا در سال ۹۸ خبر داد.
کد خبر : 379977
13950710181659618813984.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، قاسم کاظمی در خصوص آغاز ثبت‌نام هنرمندان صنایع‌دستی استان مرکزی برای نشان ملی مرغوبیت کالا در سال ۹۸اظهار کرد: ثبت نام اولیه این دوره تا تاریخ 20 خرداد ماه سال ۱۳۹۸ در حوزه معاونت صنايع دستی و هنرهای سنتی و شهرستان‌ها انجام می‌شود و هنرمندان و تولیدکنندگان باید ظرف مدت دو ماه تقاضانامه مربوطه را مطابق با دستورالعمل تکمیل و آثار هنری و اطلاعات مربوط به آنها را در قالب لوح فشرده توسط شخص هنرمند و يا توليدكننده به معاونت صنایع دستی استان تا قبل از پايان مهلت مقرر تحویل دهند.


وی ادامه داد: جلسه اولیه کمیته داوری نشان ملی مرغوبیت و انتخاب آثار برتر صنایع دستی استان با هماهنگی سازمان مرکزی و با حضور نماینده سازمان و کارشناسان مربوطه در محل معاونت صنايع دستی استان برگزار خواهد شد.


معاون صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: چهار معیار مرغوبیت، اصالت، نوآوری، قابلیت بازاریابی و دو پیش شرط احترام به ارزش‎های محیط در بکارگیری مواد و تکنیک‌های تولید و مسئولیت اجتماعی توليدكننده از موارد مهم در قضاوت داوران برای انتخاب بهترين اثر به شمار می‌روند و هنرمندان دارای نشان ملی مرغوبیت باید برای خلق و تولید آثار هنری خود معیارها و پیش شرط لازم را رعایت بکنند.


کاظمی در پایان گفت: متقاضیان می‌توانند برای ارائه آثار و تشکیل پرونده نشان مرغوبیت کالا  حداکثر تا تاریخ 20 خرداد ماه سال ۱۳۹۸ به معاونت صنايع دستی و هنرهای استان مرکزی مراجعه کنند.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

برچسب ها: استان مرکزی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته