دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1398 - 00:50
در پی برخی دیدارها بررسی شد؛

آغاز تبلیغات انتخاباتی مردودی‌ها با دیدارهای مشکوک

دیدارهای برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افراد ممنوع‌التصویر از جمله رئیس دولت اصلاحات، شائبه تبلیغات زودهنگام مشکوک این افراد را مطرح کرده است.
کد خبر : 379921
images.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، تقریباً یک سال و نیم قبل بود که حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هشتاد و نهمین نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا در خصوص ممنوع‌التصویر بودن رئیس‌ دولت اصلاحات توضیح داده اظهار کرد: شورای امنیت ملی در موضوعات مختلف دو مصوبه دارد، یکی مصوباتی که خود شورای امنیت ملی مسائلی را طرح می‌کند که بشود یا نشود و دیگری، مصوبه‌ای که به دبیرخانه ارجاع می‌دهد.


وی مطرح کرده بود که این ممنوع‌التصویری بر اساس مصادیق شورای عالی امنیت ملی و با دستور دادستانی انجام شده و  بسیاری از کسانی که مرتکب جرم می‌شوند، دادستان می‌تواند دستور قضایی صادر کند تا زمانی که خلاف آن ثابت نشده یا لغو نشده باشد و تا زمانی که دستور قضایی به قوت خود باقی بماند، لازم‌الاطاعه برای همگان است و اگر تخلفی کند، طبق قانون برخورد می‌شود.


حالا انگار که این روزها بازار تحریم‌های آمریکا و گردن‌کشی‌های ترامپ داغ‌ شده است، برخی یادشان رفته آقای رئیس دولت اصلاحات ممنوع‌التصویر است.


از اعضای شوراهای شهر و روستا گرفته تا نمایندگان مجلس حالا یا برای دریافت مجوزهای خاص و یا برای پوشاندن نقص‌ها و مشکلاتشان به عبای شیخ با نعلین رنگی روی آورده‌اند.


حجت‌الاسلام محمد اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه شهر میبد در واکنش به یکی از این دیدارها گفته بود: متأسفانه امروز شاهد این هستیم که برخی نمایندگان استان در مقابل سران فتنه کرنش کرده و با افتخار با افرادی که سردمدار فتنه بوده و به نظام، امت و رهبری خیانت کردند عکس یادگاری می‌گیرند که باید به جای این کارها به دنبال رفع مشکلات مردم باشند.


بی تردید ریاست جدید قوه قضائیه با جدیتی که برای اجرای قانون دارد، در این زمینه نیز اقدامی درخور توجه خواهد داشت.


انتهای پیام/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته