دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1398 - 02:18

برگزاری کنفرانس بین‌المللی آموزش در پرتغال

هشتمین کنفرانس بین‌المللی آموزش، تحصیل و یادگیری سوم و چهارم تیر در دانشگاه لوسوفانا پرتغال برگزار خواهد شد.
کد خبر : 379875
education.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مؤسسه تحقیقاتی اوراسیا هشتمین دوره از کنفرانس بین‌المللی آموزش، تحصیل و یادگیری را با هدف ایجاد فضایی برای به‌اشتراک‌گذاری ایده‌های نوین، تجربه‌های کاربردی و نتایج آخرین تحقیقات سوم تا چهارم تیر در دانشگاه لوسوفانا در لیسبون برگزار می‌کند.


علوم انسانی، آموزش کسب‌وکار، برنامه درسی، آموزش از راه دور، مدیریت آموزش، آموزش آنلاین، آموزش روانشناسی، آموزش بزرگسالان، آموزش زبان‌های خارجی، آموزش بین‌المللی، آموزش معلمان، روش‌های آموزشی و علوم اجتماعی از جمله موضوعاتی است که در هشتمین کنفرانس بین‌المللی آموزش، تحصیل و یادگیری بررسی می‌شود.


دانشمندان و محققان دانشگاهی می‌توانند تحقیقات و مطالعات خود را برای بررسی به کمیته داوری کنفرانس بین‌المللی آموزش، تحصیل و یادگیری بفرستند. در این رویداد در چهار رشته بهترین مقاله، دانشمند سال، دانشمند جوان سال و بهترین ارائه جوایزی اهدا می‌شود.


این رویداد بین‌المللی فرصت مناسبی برای گسترش ارتباطات بین‌المللی و بررسی چالش‌های حوزه آموزش است. مقالات و تحقیقات براساس ابتکار و کیفیت استدلال در هنگام ارائه داوری می‌شوند. موارد منتخب در مجلات علمی معتبر جهان منتشر خواهند شد.


انتهای پیام/4107/4021/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته