دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1398 - 02:18

برگزاری کنفرانس جهانی آموزش آنلاین در ویتنام

سومین کنفرانس جهانی آموزش آنلاین، کسب‌وکار و تجارت الکترونیک سوم تا پنجم تیر در دانانگ برگزار خواهد شد.
کد خبر : 371733
186324553_1200xx2044-1156-0-59.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سومین دوره از کنفرانس جهانی آموزش آنلاین، کسب‌وکار الکترونیک، مدیریت الکترونیک، تحصیل آنلاین و تجارت الکترونیک با هدف ایجاد انجمنی برای محققان، دانشمندان و افراد فعالی در صنعت از سوم تا پنجم تیر در دانانگ برگزار می‌شود.


این رویداد بین‌المللی فرصت مناسبی برای به‌اشتراک‌گذاری ایده‌های نوین، تجربه‌های کاربردی و نتایج آخرین تحقیقات در حوزه آموزش آنلاین، کسب‌وکار و تجارت الکترونیک است. کنفرانس جهانی آموزش آنلاین، کسب‌وکار و تجارت الکترونیک محل مناسبی برای گسترش شبکه ارتباطات بین‌المللی است.


سیستم‌ها، طراحی و تکنولوژی‌های در حوزه آموزش آنلاین، روابط مشتری و مدیریت، سرویس‌های آنلاین و سیستم‌های بین سازمانی در کسب‌وکار الکترونیک، دولت الکترونیک، سیاست‌ها و قوانین تجارت و بازار الکترونیک در حوزه تجارت الکترونیک از موضوعاتی هستند که در این کنفرانس مورد بررسی قرار می‌گیرند.


دانشمندان می‌توانند مقالات و تحقیقات خود را تا دهم مِی به کمیته کنفرانس جهانی آموزش آنلاین، کسب‌وکار و تجارت الکترونیک ارسال کنند. موارد منتخب در گوگل اسکولار، پرو کوئیست، اینسپک و IET منتشر خواهد شد.


انتهای پیام/4107/4021/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته