دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1398 - 13:53
فرمانده سپاه زرقان:

باید با حساسیت بیشتری به دانشگاه‌ها نگاه کرد

فرمانده سپاه زرقان گفت: دانشگاه محل انسان‌سازی است و امروز باید با حساسیت بیشتری به دانشگاه‌ها نگاه کرد.
کد خبر : 379861
1W6A0066.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زرقان، فرج‌الله قیطاسی صبح امروز به مناسبت هفته معلم در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان گفت: انتظار است که ما به‌عنوان جامعه دانشگاهی باید از نظریه‌ها و عقاید استاد شهید مرتضی مطهری استفاده کنیم و مبلغانی باشیم برای عواملی که با آنها سروکار داریم.


فرمانده سپاه زرقان افزود: با توجه به فرمایش‌های حضرت امام خمینی(ره) دانشگاه محل انسان‌سازی است، باید با حساسیت به دانشگاه‌ها نگاه کرد؛ چراکه سرنوشت آینده کشورمان در دست پرتوان جوانان است.


در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان نیز در این دیدار گفت: رسالت سختی بر دوش معلمان و استادان است و باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که این رسالت را به نحو احسن انجام دهیم.


محمد شعبانی دانشجویان را امید و آینده‌سازان این کشور نامید و خاطرنشان کرد: رفتار و منش استادان باید به گونه‌ای باشد که در دانشجویان اثرگذار و آنها را به سوی ساختن آینده‌ای بهتر مطابق موازین انقلاب اسلامی و نظام سوق دهد.


وی آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان را برای پیشبرد اهداف فرهنگی مطابق با منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید و نیز پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اعلام کرد.


در این دیدار فرمانده سپاه زرقان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرقان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه زرقان و هیئت رئیسه واحد زرقان حضور داشتند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته