دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1398 - 05:42
چندرشته‌ای‌های آنلاین/4؛

امکان طراحی برنامه درسی توسط دانشجویان در دانشگاه میدوی

دانشگاه میدوی یکی دیگر از مؤسسات آموزش عالی آمریکا است که برای ترویج رویکرد چندرشته‌ای در جهان، دوره آنلاین مطالعات چندرشته‌ای ارائه می‌دهد.
کد خبر : 379841
286.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مسئله مرزبندی رشته‌ها، شاخه‌ها و علوم از زمان فیلسوفان یونان مطرح بوده است. رشد سرسام‌آور علم و تکنولوژی مرزبندی‌های علوم مختلف را کم‌رنگ‌تر کرده است. رویکرد چندرشته‌ای و میان رشته‌ای حاصل گسترش و پیچیدگی مسائل زندگی بشر در جهان مدرن است.


مطالعات چندرشته‌ای نه‌تنها نحوه آموزش و یادگیری را متحول می‌کند، بلکه دانش بشر را نیز گسترده‌تر می‌کند. انسان برای درک بعضی از مسائل نیاز دارد از زمینه‌های علمی مختلف کمک بگیرد.


پیش از این مؤسسات آموزش عالی را معرفی کرده بودیم که برای ترویج مطالعات چندرشته‌ای در دنیا اقدام به ارائه دوره‌های آنلاین کرده‌اند. این دوره‌ها باعث می‌شود که هر فرد با توجه به نیازهای خود به تحصیل بپردازد.


دانشگاه میدوی با تأکید بر یادگیری مشارکتی دوره‌ آنلاین مطالعات چندرشته‌ای در مقطع کارشناسی ارائه می‌دهد که طول این دوره 120 ساعت است. دانشجویان این امکان را دارند که رشته تحصیلی خود را طراحی کنند. این امر علاوه‌بر ساعت انعطاف‌پذیر، امکان ایجاد هماهنگی برنامه درسی و اهداف زندگی را برای دانشجویان فراهم می‌کند.


ارتباط کلامی و نوشتاری، فناوری و سواد اطلاعاتی، مقدمه‌ای بر مطالعات چندرشته‌ای، یادگیری تجربی و تحقیقات چندرشته‌ای از جمله دروسی هستند که در دوره آنلاین مطالعات چندرشته‌ای دانشگاه میدوی به دانشجویان ارائه می‌شود.


دانشجویان برای اخذ مدرک دوره آنلاین مطالعات چندرشته‌ای باید تحقیقی مرتبط با حوزه مطالعاتی خود ارائه بدهند. هزینه شرکت در این دوره 23 هزار و 950 دلار است.


دانشگاه میدوی که در سال 1847 تأسیس شده، یک مؤسسه خصوصی آموزش عالی هنرهای آزاد در کنتاکی است. این دانشگاه سالانه یک هزار و 600 دانشجوی برای دوره‌های دو و چهار ساله پذیرش می‌کند. گفتنی است که میدوی تا سال 2016 تنها کالج مخصوص زنان در کنتاکی بود. سپس این دانشگاه از پاییز سال 2017 شروع به پذیرش دانشجویان مرد نیز کرد.


رشته‌های کسب‌وکار، تجارت، مدیریت، زبان انگلیسی، زیست‌شناسی، روانشناسی، پرستاری، حقوق جزایی و تربیت معلم از جمله رشته‌های تحصیلی است که در دانشگاه میدوی ارائه می‌شود.


انتهای پیام/4107/4021/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته