دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1398 - 10:22
در راستای جنگ روانی؛

بمب‌افکن‌های آمریکا به منطقه اعزام شدند

آمریکا چند فروند بمب‌افکن‌ B52 راهبردی خود را به منطقه اعزام کرد.
کد خبر : 379761
11.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از روسیا الیوم، مسئولان آمریکایی با ادعای مقابله با تهدیدات ایران، اعلام کردند که چهار فروند بمب‌افکن از نوع  B52 که بخشی از بمب‌افکن‌های مازاد آمریکاست را به غرب آسیا اعزام کرده‌اند.


این مسئولان که نامشان فاش نشده است، گفتند که ارتش تروریستی آمریکا چهار بمب‌افکن را به منطقه اعزام کرده و ممکن است این تعداد تغییر کند.


به گزارش آنا، این اقدام در حالی است که محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته  در حساب کاربری خود در توئیتر درباره درباره اقدامات مخرب تیم ب (بنیامین نتانیاهو، جان بولتون، محمد بن‌ زاید و محمد بن‌ سلمان) نوشت: «تیم ب دوباره مشغول است؛ از اعلام اعزام ناوگان دریایی (که در واقع ماه گذشته انجام شده بود) تا هشدار شدید درباره به اصطلاح تهدیدات ایران».


وی افزود: «اگر آمریکا و نوچه‌هایش احساس ناامنی می‌کنند، به‌ دلیل این است که مردم منطقه از آنها بیزارند. متهم کردن ایران، این وضعیت را تغییر نخواهد داد».


این در حالی است که جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا روز دوشنبه تصریح کرده بود که واشنگتن سر جنگ با ایران ندارد و بنا به عقیده کارشناسان، اعزام بمب‌افکن‌ها به منطقه در راستای جنگ روانی قابل تجزیه و تحلیل است.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته