دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 16:13
نظری‌فرد تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت معلمان برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اعتماد عمومی به معلمان، آنان می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری فعالیت کنند.
کد خبر : 379623
استفاده-از-ظرفیت-فرهنگیان-برای-ترویج-فرهنگ-احسان-و-نیکوکاری.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی استان چهارمحال و بختیاری، تیمور نظری‌فرد در دیدار با مدیرکل کمیته امداد این استان بیان کرد: رکن اصلی توسعه آموزش‌وپرورش است و قطعاً اگر بر توانمندسازی معلمان تمرکز شود بسیاری از مسائل جامعه رفع می‌شود.


وی با اشاره به تعامل دانشگاه فرهنگیان با نهادهای امدادی و حمایتی افزود: با توجه به اعتماد عمومی به معلمان در مناطق مختلف، آنها می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری فعالیت کنند.


رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تلویزیون شهری ظرفیت خوبی برای انعکاس پیام‌های تأثیرگذار است، اضافه کرد: این پیام‌ها می‌تواند در قالب چند کلمه، تصویر و یا پویانمایی باشند.


نظری‌فرد با بیان اینکه فعالیت در زمینه‌های کمک به نیازمندان از وظایف ماست، گفت: در این زمینه می‌توان نشست‌های مشترک با حضور اعضای هیئت‌علمی، مدرسان و کارکنان مجموعه و ایتام برگزار و زمینه آموزش و فعالیت‌های پژوهشی آنها را ایجاد کرد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته