دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1398 - 05:42
در آمریکا؛

اضطراب بزرگسالان رابطه مستقیمی با نگرانی‌های سیاسی دارد

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که اضطراب بزرگسالان با نگرانی‌های سیاسی ارتباط مستقیم دارد.
کد خبر : 379621
DwZmxKwWkAErqoo.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اجوکیشن لایو، نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد صرف نظر از دیدگاه سیاسی‌افراد 18 تا 29 ساله در آمریکا اضطراب و استرس شدید را تجربه می‌کنند.


براساس نظرسنجی سالانه مؤسسه سیاست دانشگاه هاروارد، وضعیت سیاسی آمریکا تأثیر باعث ایجاد استرس و اضطراب در افراد بزرگسال می‌شود. تعداد افراد بزرگسالی که قصد دارند در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری بعدی آمریکا شرکت کنند از 36 درصد در سال 2016 به 43 درصد رسیده است.


این آمار نشان می‌دهد که حضور جوانان آمریکا در انتخابات 2020 پررنگ‌تر از 2016 خواهد بود؛ البته این حضور ناشی از نگرانی‌های شدید درباره اوضاع سیاسی کشور است.


میزان افراد بزرگسالی که برای انجام خدمات اجتماعی داوطلب شده‌اند یا در سازمان‌های دولتی مشغول به کار شده‌اند نسبت به انتخابات سال 2008 حدود 9 درصد کاهش داشته است.


براساس نتایج نظرسنجی مؤسسه سیاست دانشگاه هاروارد، 42 درصد از شرکت‎کنندگان معتقدند اشتغال بعد از فارغ‌التحصیلی آسان خواهد بود. این امر نشان می‌دهد که میزان اعتماد به نفس در جوانان به بالاترین میزان در سال‌های اخیر رسیده است.


باوجود اینکه اکثر افراد بزرگسال که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند نگران دولت، کسب‌وکار و رسانه‌ها هستند؛ اما 61 درصد از آنها دانشجویان کالج‌ها و دانشگاه‌های آمریکا به سرپرست مؤسسه آموزش عالی خود اعتماد دارند.


انتهای پیام/4107/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته