دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس پلیس پایتخت:

دشمن برای ایجاد ناامنی بعد از برجام برنامه‌ریزی کرده بود

رئیس پلیس پایتخت گفت: دشمن بعد از خروج از برجام برای ایجاد ناامنی در تهران برنامه‌ریزی کرده بود.
کد خبر : 379563
44.jpeg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی پلیس پایتخت، حسین رحیمی در دیدار با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به آمادگی پلیس برای همکاری با تمام ارگان‌ها به منظور برقراری نظم و امنیت در جامعه، اظهار کرد: هدف غایی و نهایی پلیس، تأمین امنیت و رضایت شهروندان است؛ تهران به‌عنوان ام‌القراء و پیشانی کشور است و پلیس تهران بزرگ به‌دنبال برقراری نظم و امنیت مثال‌زدنی در این شهر است. 


وی با بیان اینکه پلیس تهران بزرگ در حوزه کشف جرم رتبه نخست را در کشور کسب کرده، افزود: در کارنامه دوساله فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، هیچ‌گونه مورد چشمگیر امنیتی رخ نداده است.


رئیس پلیس پایتخت افزود: اقدامات زیادی توسط پلیس پایتخت در راستای برقراری و تثبیت امنیت و آرامش شهروندان انجام گرفته که از جمله آن می‌توان به رسیدگی به پرونده‌های بزرگ اقتصادی و برخورد با سارقان و همچنین پاکسازی محلات شهر تهران از لوث وجود معتادان اشاره کرد.


رحیمی با بیان اینکه دشمن بعد از خروج از برجام برای ایجاد ناامنی در تهران برنامه‌ریزی کرده بود، گفت: علی‌رغم توطئه‌های دشمنان، ما همواره پیروز بوده‌ایم.


وی، پلیس را بازوی اجرایی قوه‌ قضائیه برشمرد و گفت: پلیس پایتخت با انگیزه، پرتوان و با برنامه‌ریزی در کنار قوه‌ قضائیه است و تلاش دارد بهترین امنیت را برای شهروندان به ارمغان آورد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته