دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 14:37
فرمانده کل سپاه پاسداران:

دشمنان را با شکست به قبرستان تاریخ بدرقه می‌کنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ایران اسلامی را با شکست‌ تا قبرستان تاریخ بدرقه می‌کنیم.
کد خبر : 379561
1398020220012069017251084.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (17 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی پیام تقدیر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مجلس را قرائت کرد.


در این پیام آمده است: با صلوات بر محمد و آل محمد و با عرض تبریک حلول ماه ضیافت رمضان و بهار آیات روح‌بخش قرآن صمیمانه از اقدام انقلابی و شجاعانه مردم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل اتهام منفعلانه آمریکا به این نهاد مقدس سپاسگزاری می‌کنم. همچنین از پیام تبریک نمایندگان در پاسخ به اعتماد کریمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در سپردن امانت الهی سپاه به این حقیر تشکر و قدردانی می‌کنم.


این پیام خاطرنشان می‌کند: ما به اذن خداوند اراده کرده‌ایم بیرق پیروزی را بر فراز قله‌های رفیع عالم برافرازیم و دشمنان ایران اسلامی را با شکست‌ها و تقدیرهای خاموش‌ناشدنی تا قبرستان تاریخ بدرقه کنیم. به نصرت الهی ایمان داریم و به وعده‌های تخلف‌ناپذیر او اطمینان داریم که در گام دوم انقلاب شکوهمند تمدن اسلام چشمان شرق و غرب عالم را به خود خیره خواهد کرد؛ ایران عزیز اسلامی‌مان سربلندتر از هر زمان همچون خورشید عالم‌تاب در میانه آسمان پیشرفت و عظمت جهان خواهد درخشید و ما تا پیروزی نهایی در میدان جهاد و شهادت می‌مانیم.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته