دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 08:59
واقعیتی تلخ در ورزشگاه آزادی؛

هواداران استقلال از حذف پرسپولیس شاد بودند

حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا اتفاقی تلخ در ورزشگاه آزادی رخ دهد که افسوس و ناراحتی به همراه دارد.
کد خبر : 379394
_MID0315.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال روز گذشته پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کردند اما موفق به شکست رقبای‌شان نشدند تا موفق به صعود به مرحله حذفی نشوند و در هفته پایانی این رقابت‌ها دیدارهای تشریفاتی را برگزار کنند.


پرسپولیس برابر پاختاکور یک بر صفر شکست خورد تا چهار امتیازی باقی بماند و فاصله‌اش با تیم دوم گروه چهار امتیاز شود. استقلال هم مقابل الدحیل به تساوی یک بر یک رسید تا به امتیاز پنج برسد و فاصله‌اش با تیم تیم دوم گروه سه امتیاز شود اما در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برابر الدحیل بازنده است و پیروزی‌اش در بازی پایانی و شکست الدحیل هم نمی‌تواند باعث صعودش شود.


حذف سرخابی‌ها از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ضرر فوتبال ملی‌مان است چرا که هر دو تیم نماینده باشگاهی ایران بودند و حالا اکثریت طرفداران فوتبال تیمی در آسیا ندارند تا آن را حمایت کنند. شکی نیست که ذوب‌آهن حتی با سرمربی استقلالی‌اش هم نمی‌تواند با پیروزی‌هایش شادی را به هواداران آبی‌پوش بدهد که استقلال توانایی ارائه آن را داشت. البته باید همه مردم ایران حامی ذوب‌آهن باشند چرا که تک نماینده ایران در جمع 16 تیم برتر آسیا محسوب می‌شود.


در این میان اتفاق تلخی روز گذشته در ورزشگاه آزادی رخ داد که این موضوع در رسانه‌های قطری بازتاب داشت. هواداران استقلال از حذف پرسپولیس شاد بودند و پیش از شروع دیدار تیم‌شان برابر الدحیل شعارهایی سر دادند که بیانگر خوشحالی آنها بود. پرسپولیس فصل گذشته نایب قهرمان آسیا شد و وداع این تیم با مهم‌ترین رقابت باشگاهی قاره کهن عامل خوشحالی رقیبان می‌تواند باشد اما هواداران رقیب داخلی با ابراز شادی از حذف سرخ‌پوشان باعث تعجب رسانه‌های قطری شدند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته