دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 08:20
رأفت در گفتگو با آنا:

دیدار با پاختاکور مصافی حیاتی و کلیدی است

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو باید در دیدار با پاختاکور که حیاتی و کلیدی است برنده شوند.
کد خبر : 378835
190095_777.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود. سرخ‌پوشان که نمایش ضعیفی در این رقابت‌ها داشته‌اند و از چهار بازی فقط چهار امتیاز گرفته‌اند برای آنکه مسیر صعود را هموار کنند باید در خانه پاختاکور برنده باشند. تساوی در این دیدار می‌تواند صعود سرخ‌ها را غیرممکن کند.


پایان رأفت در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دیدار با پاختاکور به خبرنگار ورزشی آنا گفت: بازی‌های پرسپولیس در یک ماه اخیر فشرده بود و باعث شد تا این تیم نتواند در لیگ قهرمانان آسیا نتایج مقبولی بگیرد. برانکو ایوانکوویچ سعی کرد از تمام نفراتی که دارد استفاده کند و شاهد این موضوع بودیم که در سه بازی اخیر لیگ، پرسپولیس 6 امتیاز از دست داد. بازیکنان تیم برانکو خسته نشان داده‌اند و دلیل آن فشار زیادی بوده که مسابقات روی آنها آورده است.


وی ادامه داد: دیدار با پاختاکور می‌تواند نقطه بازگشت پرسپولیس به آسیا باشد. این تیم سال گذشته مقابل الدحیل که به‌مراتب قوی‌تر از نماینده ازبکستان است برنده شد و در دیدار با پاختاکور که مصافی حیاتی و کلیدی است، باید برنده شود. به نظرم نمایش پرسپولیس نمایشی بدون اشتباه خواهد بود و این تیم می‌تواند با شکست حریف ازبکستانی در دیدار پایانی با السد قطر برنده شود و مجوز صعود را دریافت کند.


مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه برانکو ایوانکوویچ باید تیمش را با چه آرایشی به مصاف پاختاکور بفرستد، عنوان کرد: برانکو اشراف کاملی روی تیم دارد و می‌داند که از چه نقاطی تیمش توانایی ضربه زدن به پاختاکور را دارد. حریف ازبکستانی فیزیکی بازی می‌کند و از حمایت هوادارانش بهره می‌برد اما بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که کسب سه امتیاز این دیدار ارزش بسیار زیادی دارد و باید برنده باشند تا صعودشان به اما و اگر نیفتد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته