دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 14:35
زارع:

مامایی نقش ارزنده و تأثیرگذاری در سلامت جامعه دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: نقش ماماها در جامعه ارزنده و پررنگ است؛ زیرا که حیات انسان‌ها با دستان پرمهر آنان آغاز می‌شود.
کد خبر : 379201
photo_2019-05-06_01-38-52.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، به‌مناسبت روز جهانی مامایی، صبح امروز مهدی زارع به همراه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با حضور در بیمارستان فوق تخصصی امام رضا(ع) این شهر با پرسنل درمانی و ماماهای بیمارستان دیدار کرد و با اهدای یك شاخه گل  این روز را به آنان تبریك گفت.


وی در دیدار با پرسنل درمانی و ماماهای بیمارستان فوق تخصصی امام رضا(ع) لار اظهار كرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به‌عنوان واحدی كه سابقه طولانی در پرورش و آموزش دانشجویان رشته مامایی در شهرستان و جنوب استان فارس دارد، موظف است در راستای ارتقای كیفیت آموزشی، تعامل و ارتباطات خود را با این بیمارستان و دیگر بیمارستان‌ها حفظ كند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ادامه داد: تعامل سازنده‌ای با دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان برقرار شده و خدمات متقابل ازجمله ارائه خوابگاه به دانشجویان آن دانشگاه با رعایت آیین‌نامه‌ها و عقد قرارداد در قبال دریافت خدمات آموزشی در حال انجام است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان اینکه مامایی نقش ارزنده و تأثیرگذاری در سلامت جامعه دارد، خطاب به پرسنل مامایی بیمارستان گفت: نقش شما در جامعه بسیار ارزنده و پررنگ است؛ چراكه شروع حیات انسان‌ها با دستان پرمهر شما آغاز شده و این توفیقی الهی است كه نصیب شما شده است.


وی خاطرنشان كرد: جامعه باید به اهمیت و نقش سازنده مامایی در سلامت خود واقف شود تا كرامت انسانی افراد حفظ و جایگاه ارزشمند مامایی در جامعه برجسته‌تر از گذشته نمود پیدا كند.


به گزارش آنا، در این دیدار كه به‌منظور قدردانی از مقام ارزشمند ماما، بررسی مسائل دانشجویان رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و نحوه آموزش به آنان انجام شده بود، مدیر بیمارستان و دیگر مسئولان گزارشی از نحوه خدمات‌رسانی و بهداشتی این مجموعه درمانی به رئیس و هیئت رئیسه واحد لارستان ارائه دادند.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب