دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 13:39
عنایت خطاب به سهامداران:

شایعات را کنار بزنید و بر اساس ارزش‌های بنیادی سرمایه‌گذاری کنید

کارشناس بازار سرمایه با تأکید بر اینکه سهامداران به شایعات توجه نکنند، گفت: سرمایه‌گذاران باید بر اساس ارزش‌های بنیادی اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید سهم کنند.
کد خبر : 379182
15754.jpg

ابراهیم عنایت در گفتگو با خبرنگار حوزه بورس گروه اقتصادی خبرگزاری آنا درباره ریزش بیش از 8 هزار واحدی بورس در معاملات امروز گفت: بازار نیاز به اصلاح داشت و این موضوع طبیعی است اما نکته‌ای که سهامداران نباید آن را فراموش کنند توجه به شایعات است.


وی با تأکید به اینکه سهامداران به شایعات توجه نکنند، تصریح کرد: بورس بازار بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است به شرطی که بر اساس اصول آن عمل شود.


کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه سهامداران به‌هیچ‌عنوان وارد بازی خرید تک‌سهم نشوند، اذعان کرد: بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری برای تازه‌واردان به بازار سرمایه خرید سهام صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.


عنایت با توضیح اینکه ما حتی توصیه می‌کنیم تازه‌واردان به جای خرید تنها سهم یک صندوق سرمایه‌گذاری چندین سهم صندوق‌های سرمایه‌گذاری متفاوت را خریداری کنند، افزود: بهترین کار این است که ریسک موجود در یک سهم را با خرید سهم‌های دیگر کم کنیم.


وی با اشاره به نگاه کوتاه مدت اکثر سرمایه‌گذاران تازه‌وارد به بورس تصریح کرد: سرمایه‌گذاران باید بر اساس ارزش‌های بنیادی اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید سهم کنند.


کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه باید با نگاه بلندمدت به جای کوتاه مدت به برخی از سهام توجه کرد، توضیح داد: خریداران و سرمایه‌گذاران باید با توجه به ارزش شرکت‌ها و تحلیل‌های بنیادی اقدام به خرید کنند و نگاه میان‌مدت و بلندمدت به خرید سهام در بورس داشته باشند.


انتهای پیام/4092/4083/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته