دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 11:19
قاسمی در گفتگو با آنا:

قرارداد مکتوب با باشگاه استقلال نداریم و پولی هم نگرفته‌ایم

ملی‌پوش دونده سرعت گفت: با باشگاه استقلال قرارداد مکتوب نداریم و تنها 20 درصد طلبمان را این باشگاه پرداخت کرده است.
کد خبر : 379117

رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره قراردادش با باشگاه استقلال و پرداخت حق و حقوقش از این باشگاه گفت: سال گذشته باشگاه استقلال در لیگ دوومیدانی تیم‌داری کرد و برخی از ملی‌پوشان در این تیم حضور داشتند. متأسفانه ما قرارداد مکتوب با این باشگاه نداریم و از سال گذشته تا به حال تنها 20 درصد حق و حقوق ما را پرداخت کرده‌اند. 


وی گفت: بعد از اینکه ملکی از هیئت مدیره باشگاه استقلال به دلیل بازنشستگی رفت، رئیس فدراسیون به ما وعده داد که خودش حق و حقوق ما را پرداخت می‌کند. قرار بر این بود که مطالبات ما تا پایان سال 97 پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد و هنوز هم ما از باشگاه طلب داریم. در حال حاضر قرارداد شفر با باشگاه استقلال یک میلیارد و دویست هزار تومان بوده است، در حالی که کل قرارداد تیم ما 250 میلیون تومان بوده که تنها از این مبلغ 20 درصد به تیم ما پرداخت کردند و مابقی آن هنوز واریز نشده است. 


ملی‌پوش دونده سرعت در پاسخ به این سؤال که از باشگاه استقلال چقدر دریافتی داشته است، اظهار کرد: مبلغ قرارداد من با باشگاه استقلال 22 میلیون تومان بوده است که من به دلیل اینکه پرامتیازترین ورزشکار بودم تنها پنج میلیون از باشگاه پول دریافت کردم. این مبلغ برای من که تنها ورزش می‌کنم و غیر از ورزش کردن کار دیگری ندارم بسیار ناچیز است و متأسفانه فدراسیون هم که به ما وعده داد تا حق و حقوقمان پرداخت می‌شود اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.


قاسمی در مورد اینکه تیم‌های دیگری در لیگ دوومیدانی با ورزشکاران تسویه حساب کردند یا خیر، عنوان کرد: خیلی در جریان نیستم اما تا آنجایی که می‌دانم باشگاه نفت قرار است این هفته با ورزشکاران تسویه کند. تیم آسان پرداخت هم پس از قهرمانی در لیگ همان زمان با ورزشکاران خود تسویه کرد.در حال حاضر دو باشگاه ذوب‌آهن و استقلال حق و حقوق ورزشکاران را واریز نکرده‌اند. 


وی در مورد شرایط فعلی خودش عنوان کرد: برای قهرمانی آسیا مدت زیادی تمرین کردم و در رکوردگیری هم شرکت کردم اما به نظرم نفرات انتخاب شده براساس رکوردگیری نبود و کمیته فنی آنها را به این مسابقه اعزام کرد. رقابت‌های جایزه بزرگ آسیا و مسابقات قزاقستان را پیش‌رو داریم اما هنوز در مورد حضور در این دو مسابقه هیچ‌ خبری ندادند و من فکر می‌کنم شاید اصلاً به دلیل کمبود بودجه به این مسابقات اعزام نشوند. بنابراین باید رقابت‌های لیگ باشگاه‌ها خودم را آماده می‌کنم. 


قاسمی تأکید کرد: چند روز پیش هم برنامه مسابقات قهرمانی کشور اعلام شد، این رقابت‌ها حدود 70 روز دیگر برگزار می‌شود اما برنامه مسابقات به این صورت است که تنها دو روز اول ما مسابقه می‌دهیم و بعد از آن سه ماه دیگر در مسابقه بعدی شرکت می‌کنیم. این در حالی است که بسیاری از کشورها مسابقات خودشان را شروع کردند. برنامه قهرمانی کشور با رقابت‌های لیگ تداخل پیدا می‌کند و شرایط برای ما سخت می‌شود. 


ملی‌پوش دونده سرعت در پایان عنوان کرد: امیدوارم شرایط کمی بهتر شود و حداقل ما به حق و حقوق خودمان برسیم. سال گذشته در باشگاه استقلال بودم و توانستیم نایب‌قهرمانی لیگ را به دست بیاوریم. البته خدا را شکر که این باشگاه در لیگ تیمداری کرد و ما توانستیم در این تیم حاضر شویم اما با این حال شرایط اقتصادی خیلی سخت است. ما حقوقی نمی‌گیریم و لیگ طلایی هم نداریم و باشگاه‌ها هم پولی نمی‌دهند. امیدوارم فدراسیون حداقل شرایط را بهبود ببخشد و به وعده‌های خودشان عمل کنند. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته