دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1398 - 13:30
کمپانی در گفتگو با آنا:

رکورد ایران را در آغاز فصل شکستم/ تلاش برای کسب رکورد بهتر در قطر

ملی‌پوش دوومیدانی گفت: رکورد ایران را در ابتدای فصل دوومیدانی و بدون حضور رقبا در کنار خود شکستم و می‌توانم عملکرد بهتری در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشم.
کد خبر : 374006
دو-و-میدانی-قهرمانی-کشور-ورزش-بانوان-در-الناز-کمپانی-مشهد-21.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، الناز کمپانی که در مسابقات رکوردگیری انتخابی تیم ملی دوومیدانی موفق شد رکورد ماده 110 متر با مانع را بهبود بخشد، در گفتگو با آنا درباره شرایط خود در مسابقات رکوردگیری اظهار کرد: روزهای هفتم و هشتم فروردین مسابقات انتخابی دوومیدانی برگزار شد، اما با توجه به بارندگی و شرایط آب‌وهوایی آن روزها دونده‌ها نتوانستند به رکورد مورد نظر خود برسند، من هم زمان 14.66 ثانیه را به‌جا گذاشتم، اما فدراسیون شانس مجددی به من و برخی دیگر از دوندگان داد که موفق شدم در این مسابقات رکورد قبلی خود را بهبود بخشم.


وی درباره رکورد نهایی خود خاطرنشان کرد: از سال 1390 رکورد ایران در اختیار من است. درحالی‌که به‌مدت 40 سال بود که رکورد ناتاشا سلیمانی‌زاده دست‌نخورده مانده بود و وقتی که این رکورد را شکستم. ایشان یکی از کسانی بود که رکوردشکنی‌ام را به من تبریک گفت. از آن پس نیز این رکورد را در اختیار داشته‌ام.


کمپانی درباره رکورد ورودی مسابقات قهرمانی آسیا اذعان کرد: رکورد ورودی مسابقات 13.80 ثانیه بود اما چون تنها دویدم و رقیبی نداشتم، قطعاً کار سخت‌تری برای رسیدن به این رکورد داشتم و همین امر سبب شد که شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به من داده شود.


ملی‌پوش دوومیدانی درباره تدارکات و تمرین‌های خود گفت: در کشورهایی مثل قزاقستان و ترکیه رقابت‌های جایزه بزرگ برگزار می‌شود. البته در این رقابت‌ها باید از فدراسیون هر کشور خواسته شود که ورزشکاران خود را به مسابقات اعزام کنند.


کمپانی درباره رقبای خود در مسابقات داخلی بیان کرد: سه سال بود که رکورد کشور را نشکسته بودم و عامل اصلی این اتفاق نداشتن رقیب بود. وقتی که کسی در کنار ما نباشد، کار سخت‌تری داریم. هر چند امسال از ابتدا با هدف رکوردشکنی خود را آماده کردم و به این هدف نیز رسیدم.


عضو تیم ملی دوومیدانی در مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیا درباره برنامه‌ها و اهداف آتی خود اذعان کرد: فعلاً 29 سال دارم و تا جایی که بدنم اجازه بدهد به حضور در مسابقات ادامه می‌دهم. فعلاً قصد من این است که رکوردهایم را ارتقا بدهم. رکوردی هم که امسال به‌دست آوردم، در ابتدای فصل دوومیدانی بود و با توجه به این که تا زمان مسابقات قهرمانی آسیا فرصت کافی وجود دارد، می‌توانم عملکرد بهتری در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشم.


انتهای پیام/4051/4128


انتهای پیام/

برچسب ها: الناز کمپانی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب