دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1398 - 09:53
سخنگوی حزب بیداری اسلامی:

بهبود اوضاع معیشتی اولویت حزب بیداری اسلامی در انتخابات آینده است

سخنگوی حزب بیداری اسلامی تأکید کرد: اولویت حزب بیداری اسلامی برای ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی بهبود اوضاع معیشتی مردم است.
کد خبر : 378678
13971022000406_Test_PhotoN.jpg

حامد زمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره برگزاری جلسه کمیته انتخابات حزب بیداری اسلامی اظهار کرد: هر هفته روزهای چهارشنبه جلسه کمیته انتخابات حزب بیداری اسلامی برگزار می‌شود. روز چهارشنبه هفته گذشته هم جلسه این کمیته برگزار شد و تمام اعضا در آن حضور داشتند.


وی ادامه داد: ریاست این جلسه برعهده مهدی رشیدی قائم‌مقام حزب بیداری اسلامی بود. همچنین در این جلسه درباره مسائل مختلف به‌ویژه نحوه ورود جریان‌های انقلابی به عرصه انتخابات تبادل نظر و بر این موضوع تأکید شد که آرایش جریان‌های انقلابی برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است؛ لذا باید به‌گونه‌ای چیدمان صورت گیرد که مردم برای مشارکت در انتخابات از خود اقبال نشان دهند و به لیستی که متعلق به جریان انقلابی است رأی دهند.


سخنگوی حزب بیداری اسلامی با بیان اینکه در این جلسه موضوع سوءمدیریت اصلاح‌طلبان در ساختار مدیریتی کشور مطرح شد، گفت: این سوءمدیریت‌ها و عدم پذیرش آن‌ها از سوی اصلاح‌طلبان برای کشور مشکلات بسیاری را به وجود آورده‌ است.


زمانی با اشاره به نزدیک شدن کشور به انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حزب بیداری اسلامی به‌طور عملی فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های انتخاباتی خود را شروع کرده و اولویت ما برای ورود به عرصه انتخابات بهبود اوضاع معیشت مردم است.


وی در پایان گفت: در جلسه روز گذشته انتصابی صورت نگرفت و نیز جلسه بعدی کمیته انتخابات دوباره در روز چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته