دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 18:40
منصوریان عنوان کرد:

نقش‌آفرینی بسیج در مسائل اجتماعی در راستای رسالت فرهنگی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: بسیج در راستای رسالت فرهنگی باید در مسائل اجتماعی نیز نقش‌آفرینی کند.
کد خبر : 378676
IMG_7612 (Copy).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، عصر امروز نخستین جلسه بسیج کارکنان پایگاه شهید بهرامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و اعضای فعال بسیج عصر امروز در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در این جلسه، بسیج را مولود انقلاب دانست و اظهار کرد: به همان اندازه که برای پایداری انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم و به آرمان‌های نظام وابسته هستیم، باید از بسیج هم حمایت کنیم؛ چراکه بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر انقلاب اسلامی است که همواره در میدان عمل پیش‌قدم است.



حسین منصوریان با بیان اینکه بسیج در راستای رسالت فرهنگی باید در مسائل اجتماعی نیز نقش‌آفرینی کند، اضافه کرد: داشتن تفکر بسیجی مهم‌تر از شخص بسیجی است؛ چراکه با تفکر بسیجی می‌توان برای آرمان‌های انقلاب در چارچوب فرهنگ اسلامی فعالیت‌های اجتماعی را با پژوهش در جامعه و با حضور مستمر رونق بخشید.



وی عنوان کرد: کارکنان دانشگاه علاوه بر نقش آموزشی و پژوهشی بایستی فرهنگ بسیجی بودن را در بین دانشجویان با خدمات دهی بهتر نشان داده و در میدان عمل و فرهنگ پیش قدم باشند.


فرمانده پایگاه بسیج شهید بهرامی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری نیز در این جلسه فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و عقیدتی را در راستای اهداف نطام جمهوری اسلامی از آرمان‌های بسیج دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس صفت بسیجی بودن را در بین مردم ایران تقویت کرد و آراسته بودن به  این صفت بوی بهار و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.



مهرداد محمدی، یکی از اهداف پایگاه بسیج شهید بهرامی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری را تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تشکیل گروه‌های جهادی دانست و بیان کرد: اعتقاد عميق دارم كه کارکنان بسيجی دانشگاه به همراه استادان بسيجی و بسیج دانشجویی  می‌توانند در زمينه‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار مدیریت برای اهداف دانشگاه از طریق توسعه فرهنگ نماز، امر به معروف و نهی از منکر و آگاهی و بصیرت فعالیت چشم‌گیری داشته باشند.



به گزارش آنا، در پایان این مراسم به‌مناسبت هفته معلم با اهدای لوح تقدیر از سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و اسماعیل جوادی فرمانده سابق پایگاه بسیج کارکنان شهید بهرامی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری تجلیل شد.



انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته