دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 16:25
سیدرضایی:

صدور بیانیه گام دوم انقلاب سرآغاز ایجاد تمدن اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول گفت: صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری سرآغاز ورود به مرحله خودسازی و ایجاد تمدن اسلامی است.
کد خبر : 378619
photo5793940908876607555.jpg

سیدحسن سیدرضایی در حاشیه جلسه هم‌اندیشی با عنوان «نقش ایثارگران در تحقق گام دوم انقلاب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در علی‌آباد کتول اظهار کرد: بیانیه گام دوم بخش بسیار مهم و ارزشمند رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه مسائل مختلف است و به فرموده رهبری تلاش همه ما باید این باشد که این بیانیه به یک گفتمان در سطح جامعه تبدیل شود.


وی با تأکید بر نقش‌داشتن همه اقشار جامعه در تحقق این مهم تصریح کرد: در گام دوم انقلاب، ایران به الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی بدل خواهد شد که بدون شک رسیدن به این هدف،  نیازمند پرورش نهال امید به آینده بین مردم و به‌ویژه جوانان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول با بیان این مطلب که امید به‌ آینده با ایجاد جهش بیشتر در پیشرفت‌های مادی و معنوی کشور امکان‌پذیر است، افزود: دانشگاه‌ها و مراکز علمی در کشور به‌عنوان خاستگاه علم و پژوهش علاوه‌بر ارتقای علمی و رونق تولید، باید ارتقای معنوی، اخلاق‌مداری و عدالت را در برنامه داشته باشند؛ زیرا اینها سنگ بنای ایجاد تمدن نوین اسلامی است.  


سیدرضایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان به این مطلب که حرکت شتابان در مسیر تحقق گام دوم انقلاب نیازمند شناخت صحیح از گذشته و درس‌گرفتن از تجربه‌هاست، تصریح کرد: یکی از اقشاری که در این‌باره می‌تواند به مردم و به‌ویژه جوانان کمک کند، ایثارگران هشت سال دفاع مقدس‌ هستند که می‌توان معنویت، اخلاق‌مداری، عدالت و انصاف را در آنان به‌وضوح مشاهده کرد.


در ادامه مسئول ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول نیز به تبیین نقش ایثارگران در تحقق گام دوم انقلاب پرداخت و افزود: هرچند پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آمریکا سعی کرد در مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی، نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد؛ ولی همان جوانان دیروز که ایثارگران امروزند با عمل به‌ قرآن و پیروی از ائمه اطهار و فرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی توانستند در  مباحث علمی، صنعتی و کشاورزی به خودکفایی رسیده و مقابل تهدیدات نظامی دشمنان مقاومت کنند.


علیرضا ابراهیمی‌فرد مسئولیت‌پذیری، انگیزه و تلاش جهادی و روحیه انقلابی را از شاخص‌های مهم ایثارگران برشمرد و از همه مردم و به‌ویژه جوانان خواست تا با سرلوحه قراردادن این شاخص‌ها مسئولان را در تحقق گام دوم انقلاب یاری کنند. 


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته