دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1397 - 18:53
رئیس‌دانشگاه آزادعلی‌آبادکتول:

ارتقای سطح آموزش و پژوهش اولویت این دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد‌علی‌آبادکتول گفت:اولویت این دانشگاه ارتقاء سطح کمی و کیفی در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، قانون‌گرایی و تکریم شایسته ارباب‌رجوع است.
کد خبر : 355836
11111.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از علی‌آباد کتول، سید‌حسن سید‌رضایی عصر امروز در جلسه شورای اداری با قدردانی از روسای سابق واحد علی آبادکتول اظهار کرد: براساس سیاست‌ها و چشم‌اندازهای نوین دانشگاه آزاد اسلامی سه اولویت اصلی ما ارتقای سطح کمی و کیفی در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، قانون‌گرایی و تکریم شایسته ارباب‌رجوع است.


وی تصریح کرد: بی‌شک همه مسئولان این واحد دانشگاهی همگام با اعضای هیئت علمی و کارکنان نقشی مؤثری در توسعه و تعالی این واحد دانشگاهی داشته‌اند که بر ما واجب است از آنان قدردانی و سپاسگزاری کنیم چراکه در برخوردهای اجتماعی، یکی از عوامل تحکیم روابط، داشتن حالت و روحیه سپاسگزاری، قدردانی و حق‌شناسی نسبت به دیگران است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با بیان جایگاه ویژه این واحد دانشگاهی در سطح کشور و استان، نیروی انسانی متخصص درزمینهٔ‌های مختلف را یکی از نقاط قوت واحد علی‌آبادکتول برشمرد.


وی در ادامه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با رویکردی جهادی، انعطاف‌پذیر و فرصت ساز را از دیگر اهداف مهم واحد دانست و افزود: کاهش هزینه‌ها و مدیریت آن بر اساس اصلاح الگوی مصرف، برنامه‌ریزی برای پیشتازی در اقتصاد دانش‌بنیان و شناسایی و به‌کارگیری ظرفیت‌های علمی، فنی و اقتصادی نیازمند تعامل سازنده همراه با تفکر، همدلی و خرد جمعی است.


سید‌رضایی بابیان این مطلب که بهره‌گیری از توان و خرد جمعی و هم‌اندیشی، مشکلات و دغدغه‌های دانشگاه را کاهش می‌دهد خاطرنشان کرد: ایجاد بسترهای مشارکت، زمینه‌ساز رفتار منصفانه و اعتمادسازی طرفین شده و نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام/4117



 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته