دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی در راهپیمایی 22 بهمن

دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد گرمی با خروش یکپارچه ملت بزرگ ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به همراه سایر اقشار و مردم این شهرستان با آرمان‌های امام راحل (ره)، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.
کد خبر : 3786

به گزارش خبرنگار آنا، دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد گرمی با سر دادن شعارهای انقلابی بر تداوم اهداف و ارزش های والای انقلاب تا طنین افکندن بانگ آزادی در تمامی نقاط جهان و برچیده شدن بساط ظلم تأکید کردند.


دانشگاهیان واحد گرمی همراه مردم و مسئولان گرمی با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به نمایش گذاشته، یاد و آوازه امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.


حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل نماینده گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی در اجتماع راهپیمایان شهر گرمی ۲۲ بهمن را یوم الله و روز رهایی ملت های آزاده از یوغ جور و ستم دانست.


وی گفت: حرکت انقلابی ملت آگاه ایران در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷روح آزادی و استقلال را در ملت های آزادیخواه جهان دمیده و استکبار را به ورطه تباهی و سقوط کشانده است.



موسوی با گرامیداشت یاد امام راحل، عزت و اقتدار نظام اسلامی و تاثیر غیرقابل انکار جمهوری اسلامی در جهان معاصر را حاصل برکت اسلام و خون شهدا دانست.


وی توسعه و رشد کشور در ابعاد مختلف را از ثمرات برنامه اقتصاد مقاومتی رهبر فرزانه انقلاب برشمرد و اظهار داشت: با ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی اردبیل، مناطق مختلف استان از جمله گرمی مغان از برکات این تحول بزرگ اقتصادی برخوردار خواهد شد.



در ادامه مراسم ۲۲بهمن گرمی بعد از اجرای سرود حماسی دانش آموزی، بند های قطعنامه یوم الله ۲۲بهمن قرائت و با فریاد های الله اکبر مردم تایید.


راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشور تر از همیشه با شرکت مردم و مسوولان در شهر انگوت و مرکز بخش موران نیز برگزار شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته