دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 14:02
رئیس دانشگاه آزاد زنجان:

دانشگاه‌ها باید به سمت کارآفرینی حرکت کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: دانشگاه‌های کشور باید به سمت دانشگاه‌های کارآفرین سوق داده شوند.
کد خبر : 378549
photo_2019-05-01_22-50-12.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، علیرضا فیروزفر صبح امروز در آیین بزرگداشت مقام معلّم در جمع استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان و معلمان سمای زنجان با اشاره به تحول در حوزه علوم انسانی و دانشگاه‌ها اظهار کرد: تحول برای اسلامی‌کردن دانشگاه‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی امری جدی بوده و برای این کار اقدامات خوبی آغاز شده است.


استاد دانشگاه زنجان در بیان مقام معلّم گفت: زبان معلم زبان عاطفه و اخلاق و این منش برگرفته از رفتار نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) است که با خلق و خوی مهربانی اسلام  را جهانی کرد.


وی حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین را امری اجتناب‌ناپذیر در شرایط جاری کشور عنوان و اظهار کرد: دانشگاه‌های کشور باید به سمت دانشگاه‌های کارآفرین سوق داده شوند و اگر دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در این عرصه محکم گام بردارد، قطعاً در نیل به اهداف و چشم‌اندازها موفق خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به چشم‌انداز پیش روی واحد زنجان اظهار کرد: این دانشگاه دارای امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسب بوده و با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و متعهد که در این واحد دانشگاهی وجود دارد، می‌‌‌‌‌‌تواند افق روشنی را برای آینده ترسیم کند.


فیروزفر گفت: بحث تحولات برای نیل به توسعه و پیشرفت در دانشگاه آزاد اسلامی جدی است و تحقق این اهداف  به اهتمام جدی همه حوزه‌ها و بخش‌ها نیاز دارد.


درپایان این مراسم از تلاش محسن کاوندی، صمد حنیفی و جواد بریری که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، تجلیل شد.


در این مراسم سیدفرشید جعفری، مهدی بازرگانی و آتوسا بیات به نمایندگی از استادان به طرح دیدگاه‌های خود درباره موضوعات دانشگاهی پرداختند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته