دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 12:15
سرپرست دانشگاه آزاد بیضا:

توجه به مضامین قرآنی و اخلاق‌مداری سرلوحه کار استادان قرار گیرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا بر توجه استادان به‌ مضامین اسلامی، قرآنی و تربیت اسلامی دانش‌آموزان و دانشجویان تأکید کرد.
کد خبر : 378514
IMG_8376.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیضا، صبح امروز مراسم گرامیداشت تجلیل از مقام معلم  به‌مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه سما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا  برگزار شد. 


علیرضا ملایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در این مراسم جایگاه و شغل معلمی را بسیار باارزش خواند و گفت: معلم‌بودن افتخاری بزرگ و باارزش است که در دین مبین اسلام نیز از آن به‌عنوان یک شغل مقدس یاد و بر آن تأکید ویژه شده که این خود نقش و رسالت معلمان را بزرگ‌تر و مهم‌تر می‌کند.


وی نقش استادان به پیروی از مضامین دینی و اسلامی را بسیار مهم خواند و اظهار کرد: استادان توجه به‌ مضامین اسلامی و قرآنی را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار دهند و با توجه به‌ هجمه‌های فرهنگی دشمن‌ برای تربیت اسلامی دانش‌آموزان و دانشجویان بیش از پیش کوشا باشند. 


ملایی افزود: در محیط مقدس دانشگاه و مدرسه‌، کینه‌توزی و کدورت جایگاهی ندارد و استادان و معلمان باید به اخلاق‌مداری و گذشت توجه ویژه داشته باشند‌. 


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با تشریح وقوع سیل اخیر در کشور گفت: تلاش و همت همه شما استادان و کارکنان برای کمک‌های مادی و معنوی و اختصاص داوطلبانه بخشی از حقوق فروردین خود به‌سیل‌زدگان قابل تحسین است که امیدوارم سبب کاهش آلام سیل‌زدگان باشد.


به گزارش آنا، حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در کلاس درس استادان و معلمان مدرسه سما و اهدای شاخه گل و تجلیل از مقام والای معلم پایان‌بخش این مراسم بود.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته