دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 09:02
پژمان کریمی

بی‌سوادی سیاسی، حماقت آشکار

دیدگاه‌های احمقانه‌ای چون«تنها یک گردان بیاید توی خیابان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نابود می‌شود!»، سندی مبنی بر بی‌سوادی سیاسی ضدانقلاب است.
کد خبر : 378446

گروه سیاسی خبرگزاری آنا، «تنها یک گردان بیاید توی خیابان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نابود می‌شود!» خوب به این جمله دقت کنید!


آیا تصور می‌کنید؛ گوینده این کلمات، در حال شوخی با مخاطب بوده است؟ آیا یک فرد بی‌سواد است؟ کودک است؟ نوجوانی سطحی و سر به هوا و یا جوانی لاقید و از همه‌جا بی‌خبر است؟ آیا آدمی بیکار است؟ شاید تصور بفرمایید گوینده، یک دیوانه و معذور است؟ یا اصلاً یک مرد کاملاً عصبانی که از شدت عصبانیت، بدون فکر، جمله‌ای از دهانش بیرون پریده است؟ یا یک غیرایرانی و بیگانه که نمی‌داند ایران کجاست و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه نیرویی است و چه ماهیتی و چه کارنامه‌ای دارد؟


شما هر تصور کرده باشید، یک چیز را بدانید و باور کنید، گوینده جمله یاد شده (جمله‌ای که با قاطعیت و جدی به زبان آورده شده)، به‌اصطلاح کارشناس سیاسی یک شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان سلطنت‌طلب است!


یک بار دیگر جمله را مرور می‌کنیم: «تنها یک گردان بیاید توی خیابان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نابود می‌شود!» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  چه سازمان و چه نیرویی است؟! نیرویی است که 40 سال است در برابر مهاجم خارجی و تروریست بین‌المللی و ضد انقلاب و اشرار داخلی، جنگیده و کارنامه آن مشحون فداکاری و حماسه و پیروزی و افتخار است!


این نیروی قدرتمند، جدا از ظرفیت انسانی، از حیث توانمندی علمی در جایگاهی است که کاملا خودکفاست. یعنی این نیرو، جنگ‌افزار‌ها و امکانات رزمی هدف نیازش را به‌دست خود طراحی و تولید و صادر می‌کند. این نیرو نقش بزرگی در خنثی شدن توطئه تکفیری‌ها در سوریه  و تجزیه این کشور داشته است. سپاه عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را تا همسایگی اروپا گسترش داده است.


سپاه تا آنجا قدرتمند و مانع بزرگی در برابر استکبار است که آمریکا از آن عصبانی است و برای منزوی کردن آن  تهمت «تروریست بودن» را پیش کشیده است! با این وصف، آیا حضور یک گردان در خیابان‌های تهران یعنی نابودی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؟!


بی‌شک، نه کارشناس ضد انقلاب و نه شبکه سلطنت طلب متبوع او که حکم کاباره تصویری را دارد، هیچ ارزشی ندارند. ماهیت الهی و کارنامه حماسی سپاه نیز پوشیده و نیازمند بیان و اثبات نیست. اما یک چیز اهمیت فوق‌العاده دارد. اینکه با اشاره به دیدگاه‌های غیرعلمی و احمقانه‌ای چون«تنها یک گردان بیاید توی خیابان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نابود می‌شود!»، سندی مبنی بر «بی‌سوادی سیاسی ضد انقلاب»، «حماقت ذاتی ضد انقلاب» و «دست خالی  ضد انقلابیون در استدلال علیه انقلاب و جمهوری اسلامی و...» ارائه شود.


گوینده جمله مشعشع یاد شده، همپالکی و از جنس‌ همانانی است که با سرقت عنوان «کارشناس سیاسی» در شبکه‌هایی چون «من و تو» و «بی بی سی» و «ایران اینترنشنال»  شعور مخاطب را نادیده می‌انگارند و  نظرات احمقانه سطحی  میدهند!‌ اما شبکه هدف اشاره در این مطلب، متعلق به فرزند یکی از اعضای ساواک است که سهمی  عمده را در جنایات این سازمان پلید به خود اختصاص داده است.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته