دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 06:45
مصطفی‌زاده خبر داد:

دیدار 20 نویسنده «به‌نشر» با مخاطبان خود در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر روابط عمومی و تبلیغات انتشارات آستان قدس رضوی از دیدار 20 نویسنده این انتشارات با مخاطبان خود در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
کد خبر : 378427
7975766_227.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، یکی از ناشران فعال در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتشارات آستان قدس رضوی است. طراحی غرفه این انتشارات با طرحی از دکور پنجره فولاد و بارگاه مطهر حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) در ایام برگزاری نمایشگاه حال و هوایی معنوی را برای بازدیدکنندگان تداعی می‌کرد.


سید احسان مصطفی‌زاده مدیر روابط عمومی و تبلیغات انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره حضور این انتشارات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: آستان قدس رضوی دوازده مؤسسه فرهنگی دارد که در زمینه چاپ و نشر کتاب فعالیت می‌کنند. این دوازده مؤسسه فرهنگی، با محوریت «انتشارات به نشر» در نمایشگاه امسال شرکت کرده‌اند.


وی اظهار کرد: انتشارات آستان قدس رضوی امسال در چهار غرفه عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و بین‌الملل مجموعاً 2 هزار وچهارصد عنوان کتاب عرضه کرده است که از این تعداد 200 عنوان کتاب‌های چاپ اول هستند.


مصطفی‌زاده عنوان کرد: انتشارات آستان قدس‌رضوی در کنار عرضه کتاب، نشست‌های تخصصی در حوزه‌های تصویرگری کتاب کودک و نوجوان، ادبیات دینی، داستان‌های دینی و مباحث دانشگاهی برگزار کرده است. علاوه بر این، بیش از ۲۰ نویسنده که آثارشان در این انتشارات منتشر شده‌اند، با مخاطبان خود دیدار کرده و از نزدیک تعامل دو سویه‌ای داشتند.


مدیر روابط عمومی به‌نشر در ادامه افزود: رمان عاشقانه «دعبل و زلفا» نوشته حجت‌الاسلام مظفر سالاری طبق اعلام مؤسسه خانه کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کشور در سال ۱۳۹۷ بود. این کتاب در نمایشگاه کتاب امسال نیز از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی محسوب می‌شد؛ اثری که به چاپ چهلم نیز رسید و در مجموع ۴۶ هزار نسخه از آن منتشر شده است.


وی بیان کرد: انتشارات آستان قدس رضوی در تمام ادوار برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور داشته است. مراجعه‌کنندگان به این غرفه معمولاً دو دسته هستند: یک دسته مخاطبانی هستند که با هدف خرید کتاب مشخصی وارد غرفه می‌شوند و دست دوم بازدیدکنندگانی هستند که با دیدن نام آستان قدس رضوی، حس آشنایی برایشان زنده می‌شود و به دنبال نشانه‌هایی از حرم امام رضا (ع) هستند.


لازم به ذکر است، سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
انتهای پیام /4104/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته