دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1398 - 09:41
در حکمی؛

سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی منطقه شمال کشور منصوب شد

عضو باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال کشور شد.
کد خبر : 378299
مراسم+تودیع+و+معارفه+رییس+پارک+علم+و+فناوری+گیلان.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، روز گذشته در مراسمی  با حضور رئیس پارک علم و فناوری گیلان، رئیس مرکز بیوتکنولوژی کشاورزی گیلان، معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری گیلان و مسئول راه‌اندازی معاونت فناوری پژوهشکده بیوتکنولوژی، سیدعلی نورحسینی عضو باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به‌عنوان سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال منصوب شد.


در بخشی از این حکم که از طرف رئیس پارک علم و فناوری گیلان صادر شد، آمده است: جناب آقای سیدعلی نورمحمدی، با توجه به مراتب تعهد، سوابق و تجربیات اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست مرکز رشد واحدهای فناور بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال منصوب می‌شوید. ان‌شاءالله با بهره‌گیری از تقوای الهی، دانش تخصصی، تجارب شخصی و ظرفیت‌های ارزشمند مراکز پژوهشی و دانشگاهی و با همکاری تمام کنشگران نظام علم و فناوری کشور در انجام وظایف محوله که هدف نهایی آن هدایت و دارایی و توسعه کسب و کار مبتنی بر علم و فناوری خواهد بود، موفق و منصور باشید.


به گزارش آنا، مرکز رشد واحدهای فناور بیوتکنولوژی کشاورزی منطقه شمال با اهدافی از جمله حمایت از تشکیل و توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان در حوزه بیوتکنولوژی کشاورزی و ارائه فضای اداری و آزمایشگاهی تخصصی و ارائه خدمات حمایتی شامل خدمات اداری، اطلاع‌رسانی، پشتیبانی، فنی، مشاوره‌ای و آموزشی با تعرفه‌های مناسب به شرکت‌های نوپای مستقر در بهمن ۱۳۹۶ افتتاح شد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته